Web Analytics Made Easy - Statcounter


استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: حضور شما در استان، مردم را به انقلاب و نظام امیدوارتر می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در دیدار شورای مدیران استانداری با حجت الاسلام آل هاشم گفت: هدف از این دیدار، اعلام تبریک مجدد حضور حضرتعالی و اعلام آمادگی برای پیشبرد اهداف استان با توجه به رهنمودها و هدایت‌های حضرتعالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تدوین سند تدبیر توسعه استان پس از استقرار دولت یازدهم در استان عنوان کرد: به همراه تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌های استان، تحقق کامل این برنامه را سرلوحه اهداف و برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و تلاش می‌کنیم هرماه، یک دوازدهم برنامه‌ها را اجرا کرده و با تمام توان به سوی اجرای کامل برنامه‌ها پیش رویم.
استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم، 10 هزار میلیارد تومان پروژه تحویل مردم داده‌ایم، گفت: این موفقیت ارزشمند، با همکاری و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران دولتی و فعالین بخش خصوصی بوده و این در حالی است که میزان بودجه‌های عمرانی استان و دارایی‌های مربوط به تملک دارایی، در حدود 300 میلیارد تومان است.
 جبارزاده با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: توجه ویژه به مقوله تولید و اشتغال در استان همچون سراسر کشور در دولت دوازدهم نیز از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های مدیریت ارشد استان خواهد بود و امیدواریم در برنامه ششم توسعه با افزایش مشارکت و همراهی مردم، اهداف خود را یکی پس از دیگری محقق کنیم.
 وی به سخنانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با اهمیت افزایش توجه مسئولان به ایجاد اشتغال در کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده در سال گذشته، استان آذربایجان شرقی موفق به کسب عناوینی همچون استان برتر در حوزه تحقق اهداف مربوط به اقتصاد مقاومتی شد و امسال نیز تلاش می‌کنیم این رویکرد را با قدرت ادامه داده و احساس شرمندگی رهبری از بیکاری جوانان را به لبخند رضایت تبدیل کنیم.
 وی ادامه داد: با توجه به وضعیت برخی کشورهای منطقه نیز تلاش می‌کنیم تا سرمایه‌های مضطرب و نگران موجود در این کشورها را به استان جذب کنیم.
استاندار آذربایجان‌شرقی در بخشی از سخنان خود به تبیین مهم‌ترین برنامه های مدون استان در سند تدبیرتوسعه اشاره کرد و افزود: اعتقاد داریم که توسعه استان، فقط با توسعه تبریز امکان پذیر نیست و باید تمامی شهرستان‌های استان به صورت همگن و متوازن در کنار یکدیگر توسعه یابند.
 جبارزاده در همین راستا گفت: متاسفانه در گذشته به این موضوع، توجهی نشده که نتیجه آن، افزایش مهاجرت از شهرستان‌ها به کلان‌شهرها بوده است.
وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به نماینده ولی فقیه در استان گفت: نگاه عمیق و تحلیلی حضرتعالی به تمامی موضوعات، موجی از شور و شعف در بین اقشار مختلف مردم ایجاد کرده و امیدواریم حضور پربرکت شما در استان، باعث امیدوارتر شدن مردم به نظام و انقلاب اسلامی شود.
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی طی دو سال اخیر خبر داد.

مسعود سعادتی، جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه، در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه تبریز، گفت: امسال در تلاش هستیم تا فضای ورزشی به ویژه در مدارس دخترانه در اولویت قرار گرفته و شاهد افزایش آن باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هفته‌ی معلم بهانه‌ای برای یادآوری اهمیت و جایگاه مقام معلم است و تجلیل از ارزش و جایگاه معلم حتماً محدود به دوره‌ی زمانی خاص نیست و تمام ایام سال وظیفه داریم همیشه از زحمات آنها قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: معلمی اگر به دیده‌ی شغل و کار ادارای بوده و بدون ایثار، اخلاص و مسئولیت پذیری باشد نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت.

سعادتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است، گفت: وجود شخصیت‌های بزرگی همچون شهید مطهری، باهنر، مفتح، رجایی که معلم و رهبران سیاسی انقلاب اسلامی بودند برای تک تک ما مایه‌ی افتخار و مباهات است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه آموزش پرورش استان با تمام همت خود در تلاش است تا بزرگترین رسالت خود را به نحو احسن به سرانجام برساند، خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش، بحث پرورش‌ و تربیت دانش آموزان است و به قدری مسئله‌ی مهمی است که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار اخیر خود با معلمان به آن تاکید کردند.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی از نظر بررسی آسیب‌های احتمالی اجتماعی در مدارس جزو استان‌های پیشتاز است.

وی با بیان اینکه وجود آسیب‌های اجتماعی در مدارس غیرقابل انکار است، اظهار کرد: باور داریم حتی یک مشکل در تربیت دانش‌آموزان غیر قابل تحمل بوده و باید در اسرع وقت حل شود.

وی با بیان اینکه مسائلی بازمانده از دوران کرونا وجود دارد که همه‌ی ما نسبت به حل این مسائل وظیفه داریم، ادامه داد: طرح رصد آسیب‌های اجتماعی در مدارس که اولین قدم پالایش اطلاعات و غربالگری بوده و بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان در این طرح غربالگری شده‌اند.

سعادتی اذعان کرد: در حال حاضر در بیش از ۸۰ درصد مدارس استان در هفته حداقل یک نماز جماعت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در بین استان‌های بزرگ با کمترین مشکل از کمبود معلم مواجه بودیم، گفت: آموزش و پرورش در امر تربیت بدون مشارکت خانواده‌ها نمی‌تواند موفق شود و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور والدین انجام پذیر است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است