Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کامران لشگری شنبه شب در نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین افزود: میزان پرداختی به متقاضیان تسهیلات بهین یاب چهار هزار و 765 میلیارد ریال بوده است.
وی با اشاره به سهم واحدها و طرح های تولیدی اعم از کشاورزی و صنعتی شهرستان های استان از دریافت تسهیلات بهین یاب، یادآور شد: تاکنون واحدها و طرح های شهرستان های قزوین 221 فقره،بوئین زهرا 171 فقره،آبیک 107 فقره،تاکستان 106 فقره،البرز 85 فقره و آوج هشت فقره تسهیلات بهین یاب دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استان قزوین در بخش پرداخت های مستقیم تسهیلات بخش رونق تولید نیز با سه هزار و 290 میلیارد ریال به 402 فقره پرونده، دارای رتبه هفتم کشور و در حوزه نظارت بر هزینه کرد تسهیلات نیز با انجام 590 بازدید همچنان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
لشگری یادآور شد: در بخش رونق تولید نیز در حال حاضر 57 فقره پرونده به شعب بانک های عامل استان جهت عقد قرارداد ارجاع شده که 46 فقره آن مربوط به بخش صنعت و 11 مورد دیگر نیز مربوط به حوزه کشاورزی است.
قائم مقام کمیته امداد امام (ره) استان قزوین نیز در این نشست گفت:کمیته امداد استان قزوین تاکنون از چهار هزار و 492 فقره سهمیه وام خود در استان 2 هزار و 806 فقره آن را پرداخت کرده است.
نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین هر هفته شنبه ها با حضور استاندار، معاونان اقتصادی استاندار، مدیران کل دستگاه های اقتصادی و بانک ها در استانداری برگزار می شود.
بهین یاب بخشی از تسهیلات طرح رونق تولید به شمار می رود.
در قالب این طرح از سال گذشته طرح ها و واحدهای کشاورزی و صنعتی که نیازمند دریافت نقدینگی هستند تقاضای خود را برای دریافت تسهیلات 18 درصدی با ثبت در سامانه بهین یاب، ارائه می دهند.
8054/3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی