Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:41:12 GMT

مدیرعامل سابق شرکت تعاونی فرهنگیان اسدآباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۳۹۶۳۹

دادستان شهرستان اسدآباد گفت: مالباختگان شرکت تعاونی فرهنگیان اسدآباد درصورت تمایل می‌توانند دادخواست مطالبه طلب و جبران خسارت خود را به دادگستری شهرستان تقدیم کنند.

محمدجواد هاجرپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مدیرعامل سابق شرکت تعاونی فرهنگیان اسدآباد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج ) دستگیر شده و در حال حاضر با محکومیت قطعی در حال تحمل حبس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به اطلاع می‌رساند کلیه فرهنگیانی که در رابطه با واگذاری زمین‌های شرکت تعاونی به آنان علیه مدیرعامل سابق شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان ادعای حقی دارند می‌توانند در صورت تمایل به صورت فردی یا گروهی نسبت به اقامه دعوی و تقدیم دادخواست مطالبه طلب و جبران خسارت و ضرر و زیان در دادگستری اسدآباد اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید بکام که در تبلیغی مربوط به باشگاه‌های ورزشی متعلق به مارک والبرگ شرکت کرده بود، مدعی شده که این بازیگر آمریکایی مبلغ ۹ میلیون یورو که قرار بوده در ازای این تبلیغات به او بدهد را نپرداخته است.

فوتبالیست سابق ادعا می‌کند که فریب خورده است تا سفیر برند شود و ۹ میلیونی را که مقرر شده بود دریافت نکرده است. توافق بکام با کمپانی ورزشی F45 بود که والبرگ ۳۶ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

وکلای بکام اعلام کرده‌اند که این شرکت قرار بوده در سال ۲۰۲۲ به بازیکن سابق منچستر یونایتد ۹ میلیون پرداخت کند اما هنوز هم آن را دریافت نکرده‌اند.

در سمت دیگر پاسخ والبرگ و وکلایش این است که این اظهارات کاملا بی‌اساس هستند و از قاضی خواسته‌اند درخواست نمایندگان بکام را رد کند. با این حال قاضی با خواسته آنها مخالفت کرده و تصمیم گرفته پرونده را ادامه دهد.

بکام تصاویر و ویدئوهایی که برای این تبلیغ ساخته شده بود را از پیج اینستاگرامش پاک کرده کرده و در سمت مقابل کمپانی F45 هم تصمیمی مشابه بکام گرفته تا هر دو طرف درگیری را در فضای مجازی هم ادامه داده باشند.

در حال حاضر دوستی بکام و والبرگ که در سال ۲۰۰۷ به همراه خانواده‌هایشان با هم آشنا شدند پایان یافته و تنها ارتباط آنها فالو داشتن یکدیگر در اینستاگرام است.

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود