Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین جلسه هماهنگی و جمع‌بندی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به‌منظور ایجاد آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران امام خمینی (ره) در باقرشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانابه‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ آخرین جلسه هماهنگی و جمع‌بندی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) برای هماهنگی‌های حوزه‌های خواهران و برادران سپاه ناحیه مقاومت حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر و ایجاد آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران امام خمینی (ره) در باقرشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر آرزومندی، فرمانده سپاه ناحیه بسج حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر طی سخنانی در آخرین جلسه هماهنگی و جمع‌بندی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: سال‌های گذشته ما از حدود 240 هزار زائر امام خمینی(ره) از سراسر کشور میزبانی می‌کردیم اما امسال به‌دلیل همزمان شدن ایام‌الله 14 و 15 خرداد با ماه مبارک رمضان و به لحاظ این‌که امکان حضور روزه‌داران از استان‌ها و شهرهای دور برای زائران امام خمینی(ره) مشکلات ایجاد می‌کرد، ثبت‌نام از زائران حوزه‌های سرزمینی خودمان صورت گرفت که حدود 8 هزار زائر از مساجد و پایگاه‌های حوزه سرزمینی سپاه ناحیه روح‌الله (ره) باقرشهر در بخشداری فشافویه، قلعه‌نو و کهریزک و شهر باقرشهر ثبت‌نام و اعزام می‌شوند.

وی گفت: عده‌ای از دوستداران امام طبق برنامه‌های سنوات گذشته پیاده از مساجد و مصلی‌های شهر به سمت حرم امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بسج حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر با اشاره به تشکیل ستادهای بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام، از سوی فرماندهان خواهر و برادر حوزه‌های سپاه ناحیه روح الله (ره) خاطر نشان کرد: هماهنگی و بسترهای لازم برای میزبانی از زائران امام توسط سپاه ناحیه روح الله (ره) انجام شده و آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه مراسم را داریم.

وی در ادامه افزود: فضاسازی‌های شهری در سطح شهر و روستاها با همکاری خوب مسئولان انجام شده است. همچنین افرادی به‌عنوان راوی، فرمایشات و زندگی‌نامه حضرت امام (ره) را در داخل اتوبوس‌ها، پایگاه‌ها و مساجد برای زائران به‌ویژه نسل جوان تبیین خواهند کرد.

آرزومندی هماهنگی با اورژانس، شبکه بهداشت و استفاده از امکانات سپاه ناحیه به‌منظور تامین سلامت زائران، ایجاد ستاد گمشدگان و جاماندگان، اعزام 300 نفر از خواهران به‌منظور آماده‌سازی زمینه ورود زائران به حرم مطهر از قسمت خواهران، برقراری امنیت زائران با تلاش نیروهای سپاه و بسیج و ... را از جمله اقدامات سپاه ناحیه روح‌الله برشمرد و گفت: زائران شهرستان فیروزکوه نیز به دلیل بعد مسافت و رعایت اصول شرعی روزه‌داری، بعدازظهر به سمت حرم عزیمت می‌کنند که روزه‌شان را حفظ کنند؛ در این راستا مساجد و اماکنی را برای استراحت و پذیرایی افطار آن‌ها نیز در نظر گرفته‌ایم.

گفتنی است، آخرین جلسه هماهنگی و ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در سال 1396 در سالن جلسات سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقرشهر با حضور فرماندهان حوزه‌های خواهر و برادر باقرشهر، کهریزک، قلعه‌نو و حسن‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگارمهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تشییع خانم معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله «سیدمصطفی خمینی» از مسجد نو واقع در میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر مرحومه خانم حائری اقامه نماز کرد و پس از طواف گرد مضجع مطهر بانوی کرامت، آن مرحومهدر مقبره شیخ فضل‌الله نوری صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حجت ااسلام سید یاسر و سید حسن خمینی و تعدادی از اعضای بیت امام راحل، سید محمدآقامیری استاندار قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی بعد از نماز مغرب و عشا امشب در حسینیه شهدا برگزار می شود.

معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح ششم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

کد خبر 6089930

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت