Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-08@18:41:24 GMT

مدیرعامل بانک تجارت تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۴۰۶۷۴

با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک تجارت، ترکیب اعضای هیات مدیره این بانک تغییر یافت.

به گزارش صدای ایران به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این جلسه که با حضور ۸۱ درصد سهامداران و نمایندگان دولت جمهوری اسلامی ایران، شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و بازرس قانونی برگزار شد ابتدا "عسگری مارانی" رییس مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک تجارت توضیحاتی در خصوص روند قانونی معرفی اعضای هیات مدیره و چگونگی رای گیری برای انتخاب آنان ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از سخنان رییس مجمع، رای گیری برای انتخاب چهارنامزد معرفی شده برای تصدی عضویت در هیات مدیره بانک تجارت که صلاحیت آنها از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مورد تایید قرار گرفته است، برگزار شد که با تایید سهامداران محمدابراهیم مقدم، عباس اشرف نژاد، غلامحسین مظفری و هیبت اله سمیع با رای اکثریت مطلق حاضرین در مجمع به عنوان اعضای هیات مدیره بانک تجارت انتخاب شدند .

همچنین با تصمیم مجمع، مقرر شد انتخاب عضو پنجم هیات مدیره بانک تجارت و دو عضو علی البدل برای عضویت در هیات مدیره این بانک در جلسه مجمع عادی سالیانه این بانک صورت گیرد .

پس از برگزاری مجمع جلسه‌ی هیات مدیره این بانک نیز برگزار شد که با تصمیم اعضا، هیبت اله سمیع به عنوان رییس هیات مدیره و محمد ابراهیم مقدم به عنوان نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک انتخاب شدند.

بانک تجارت به عنوان یکی از بانکهای تجاری مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی از اردیبهشت ماه سال ۸۸ به جرگه بانکهای خصوصی کشور پیوست.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ بیست و سوم در حال اتمام است و تیم ها به دنبال این هستند تا بتوانند با جذب نفرات مورد نظر برای فصل آینده تیمی پرقدرت را در لیگ بیست و چهارم روانه بازی ها کنند.

جواد نکونام که به دلیل عدم جذب بازیکن و اتفاقاتی که بین او و مدیرعامل استقلال افتاد، فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت و نتوانست در طول فصل نفرات مورد نظرش را جذب کند، به دنبال این است تا بتواند با شرایط موجود و اتفاقاتی که در استقلال رخ داده لیست نفرات مورد نظر را به اعضای هیات مدیره داده تا آنها هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر نکونام اقدام کنند.

قرار است هفته آینده جلسه ای میان اعضای هیات مدیره و سرمربی استقلال برگزار شود و در این جلسه نکونام لیست نفرات مورد نظر را به باشگاه ارائه کند تا هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام شود. البته نکونام در زمان خطیر لیستی را به مدیرعامل سابق استقلال داده بود اما با توجه به شرایط جدید و کنار رفتن خطیر، باید لیست جدید مجددا به اعضای هیات مدیره ارائه شود.

سرمربی استقلال امیدوار است که با تغییرات صورت گرفته در مجموعه استقلال و مالکیت هلدینگ خلیج فارس شرایط به گونه ای فراهم شود تا باشگاه بتواند نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کرده تا استقلال در فصل آینده مشکلات لیگ بیست و سوم را نداشته باشد.

کد خبر 6100370

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند