Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@08:43:47 GMT

شمسایی: سنگ سفیدی تا ابد الدهر شاگرد من است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۴۰۷۶۰

شمسایی: سنگ سفیدی تا ابد الدهر شاگرد من است

وحید شمسایی درباره حضور محمدرضا سنگ سفیدی در تیم مس سونگون و اینکه به درخواست تیم تاسیسات پاسخ منفی داده است، گفت: سنگ سفیدی به ما پاسخ منفی نداد. او حق انتخاب داشت. خودش تصمیم گرفت که از تاسیسات برود. او دنبال بازی کردن در خارج از کشور بود و در نهایت به تیم مس پیوست. حتی زمانی که سنگ سفیدی می خواست با مس قرارداد امضا کند، با من تماس گرفت و به او گفتم که حق انتخاب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سنگ سفیدی تا ابد الدهر شاگرد من است. شاید بتوان گفت بعد از پدر و مادرش، بیشترین تاثیر را وحید شمسایی در زندگی محمدرضا داشته است. او قطعا نمی تواند کارهایم را فراموش کند. من هم به عنوان مربی دوست داشتم راهی را انتخاب کند که به نفعش باشد.

سرمربی تاسیسات تاکید کرد: با این حال باید از سنگ سفیدی یک گلایه داشته باشم که گفته بود در تاسیسات دیگر انگیزه ای نداشتم. این بازیکن هرچه در فوتسال دارد اول از تیم دبیری دارد و بعد از تاسیسات. تمام افتخارات سنگ سفیدی در تاسیسات رقم خورده است. او نباید پل های پشت سرش را با این حرفها خراب کند. باید ارج و قرب تیم هایی که فضا را در اختیارمان گذاشته اند، بدانیم.

شمسایی تصریح کرد: بنده به اندازه کل قراردادهای سنگ سفیدی در دوران فوتسالش، از تیم های دیگر طلب دارم ولی حتی یکبار هم درباره این مسئله صحبت نکرده ام. اینکه سنگ سفیدی گفته است دیگر با تاسیسات انگیزه ای نداشتم، درست نبود. رفتار و کردار این بازیکن باید طوری باشد که همه بدانند شاگرد شمسایی بوده است.

وی در خصوص درگیری رسانه‌ای سنگ سفیدی با محمود خوراکچی مربی فصل گذشته تاسیسات و مصاحبه های طرفین، گفت: سنگ سفیدی کار خیلی خیلی بدی کرد. باید احترام به پیشکسوت در هر شرایطی حفظ شود. سنگ سفیدی بی گدار به آب زد و در این بازی هم او بود که ضرر کرد. همیشه باید احترام بزرگتر را حفظ کرد.

شمسایی یادآور شد: فوتسال مثل یک چرخه است که همه دوباره روزی به هم می رسند. پس بهتر است کوچک و بزرگ حرمت همدیگر را نگه دارند چون روزی دوباره سر یک میز خواهند نشست.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی درباره شرایط این تیم هم اظهار کرد: ۱۴ جلسه پرفشار تمرین داشتیم. خوشبختانه شرایط بازیکنان خوب است و شاید بتوان گفت ۶۰ درصد آماده ایم. باید چند بازی تدارکاتی هم برگزار کنیم. شرایط طوری است که همه دنبال محافظت از جایگاه خود در تیم هستند.

شمسایی ادامه داد: البته من هم نسبت به چهار سال گذشته مربیگری خود تغییراتی در کارم از جمله برنامه های تاکتیکی، نوع بازی کردن و استراتژی های بازی صورت داده ام.

وی در خصوص اینکه آیا تیمش برای فصل آینده لیگ برتر مدعی قهرمانی هست یا خیر؟ گفت: در حال حاضر تیم های مس سونگون و گیتی پسند بازیکنان خوب و موثری را جذب کرده اند. تیم حفاری هم همیشه خطرناک بوده است. فرش آرای مشهد هم همینطور. بودجه باشگاه ما نسبت به سال گذشته کم شده است و باید دید در آینده چه می شود. بازیکنان زیادی طی دو سال گذشته از تاسیسات جدا شده اند و هماهنگی نفرات جدید هم مستلزم گذشت زمان است. با این حال می توانم به شما بگویم که ما حریف خطرناکی برای هر تیمی هستیم.

سرمربی تیم تاسیسات در پایان درباره احتمال جذب بازیکن از تیم زیر ۲۰ سال که به تازگی به عنوان قهرمانی آسیا رسیده است، گفت: ما از نظر بودجه محدودیت داریم و نمی توانیم برای بازیکنانمان در تهران منزل و محل اسکان در نظر بگیریم. اگر بازیکنانی باشند که از نظر شرایط اسکان مشکلی نداشته باشند، می توانیم جذب کنیم. بدم نمی آید از تیمی که قهرمان آسیا شده است بازیکن بگیرم. ضمن اینکه کار با بازیکنان جوان را دوست دارم.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از آغاز ۵ دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یوسف بیدخوری امروز در مراسم افتتاحیه این دوره‌ها گفت: آموزش و نرم‌افزارهای آموزشی باید بیشتر مورد توجه تاسیسات گردشگری قرار گیرد، زیرا زیرساخت و تجهیزات به تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و با کیفیت را ارائه کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان حوزه گردشگری ادامه داد: اگر نیروها آموزش دیده باشند فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل است، اما اگر آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی روبه‌رو خواهد شد.

بیدخوری با اشاره به سیاست‌گذاری صورت گرفته در زمینه آموزش گردشگری گفت: نگاه به موسسات آموزش گردشگری فقط ارائه مدرک نیست بلکه کاملا مهارتی است.

وی تصریح کرد: با کمک انجمن حرفه‌ای موسسات آموزش گردشگری تقسیم بندی خوبی انجام شده تا در حوزه عملکردی گردشگری استان، آموزش‌های تخصصی ارائه شود و افراد هر خدمتی که در حوزه گردشگری ارائه می‌کنند از مهارت کامل برخوردار باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به نیاز و ضرورت 5 دوره شامل دوره کیفیت خدمات، صرفه جویی مصرف انرژی، قوانین و مقررات بیمه و مالیات‌، بازآموزی راهنمایان، تسهیلگری کسب و کارهای کوچک گردشگری برنامه‌ریزی شده است.

بیدخوری تاکیدکرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان برگزار و به شرکت کنندگان در این دوره‌ها گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

رئیس گروه آموزش، بازاریابی و توسعه گردشگری خراسان رضوی نیز گفت: تاسیسات گردشگری از برگزاری این دوره استقبال کرده و به طور یقین برگزاری این دوره‌ها در ارتقای کیفیت خدمات گردشگری استان نقش بسزایی خواهد داشت.

علی‌اکبر احمدزاده افزود: طی دو روز نخست دوره مدیریت، کیفیت خدمات در تاسیسات گردشگری و صرفه جویی انرژی روزهای 25 و 26 فروردین و سه دوره آموزشی دیگر شامل قوانین و مقررات بیمه و مالیات‌، بازآموزی راهنمایان، تسهیلگری کسب و کارهای کوچک گردشگری روزهای 27 و 28 فروردین برگزار می‌شود.

رئیس انجمن حرفه‌ای موسسات آموزشی استان خراسان رضوی نیز گفت: آموزش زیربنای صنعت گردشگری است و خراسان رضوی با داشتن بیش از دو هزار تاسیسات گردشگری به آموزش‌های گردشگری بیشترین نیاز را دارد.

سید جعفر زراعتی افزود: آموزش زمینه اشتغال را فراهم می‌کند و با توجه به مهارت محور بودن کار و فعالیت در حوزه گردشگری، افرادی که مهارت‌های گردشگری را آموزش می‌بینند شاغل می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد
  • ۱۵ هزار ‬قطعه از تاسیسات مورد نیاز شرکت نفت گچساران از سوی متخصصان داخلی ساخته شد
  • ◄ پای سازمان ملی استاندارد به استانداردسازی صنعت گردشگری باز شد
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • تصاویر نخستین موشکی که اطراف دیمونا را منفجر کرد
  • شمسایی: انتخاب ۱۴ نفر نهایی سخت‌ترین کار بود
  • لوکاشنکو: حملات اوکراین با پاسخ سخت روبرو می‌شود
  • ارسال ۱۸۶ پرونده احداث تاسیسات گردشگری برای صدور پروانه در مازندران
  • مو‌های سفید را با این روغن سیاه کنید