Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار دانشگاهی را از«کانالاخبار دانشگاهیSNN.ir»دنبال کنید

طرفی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به دیداری که رهبری معظم انقلاب هر سال دانشجویان دارند، گفت:دیداری که رهبر معظم انقلاب هرسالبا دانشجویان دارند،باید برایسایر مسئولان نیز الگو شود و سایر مسئولانهمدانشجویان را دعوت کنند تا در مورد فعالیت هایی که داشته اند، نظرات موافقو مخالف خود را بشنوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید شنونده نظراتدانشجویان باشند و از آن ها استفاده کنند، افزود:متاسفانه ما چنین فضایی را در دیگر مسئولان نمی بینیم.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: در دیداری که رهبری با دانشجویان داردند،بیشتر سعی می کنندبحث هایی که مربوط به دانشجویان می شود و دانشجویان آن رامطرح می کنند، بشنوندو حضرت آقا نیز پس از آن پاسخ می دهند و امسال با توجه با اینکه این دیدار بعد ازرحلت حضرت امام راحل است؛ باید به این نکته توجه کنیم که خط امام راحل هیچ وقت نباید فراموش شودو این خط همچنانبه عنوان الگو برای دانشجویان مشخص باشد؛ همانطور که در سال۵۸ این خط برای دانشجویان الگو و عملیاتیشد و انقلاب دوم را دانشجویان انجام دادند؛ الان هم باید این دیدار الگو باشد.

طرفی با تاکید بر اینکه این دیدار در حقیقت تجدید میثاقبا ولایت است که موجب می شودالگوی خط امام همچنان زنده بماند، گفت: در این دیدارگره های ذهنی جوانان و دانشجویان باید بررسی شود ونماینده دانشجویان باید در این موارد صحبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی باید این موضوع بررسی شود که رهبری که سال گذشته به ۱۲ ویژگی و وظیفه تشکل های دانشجویی اشاره کردند، حال باید ببینیم ما چه کردیم؛ باید یک معیارسنجی شود و تشکل های دانشجویی این۱۲ ویژگی را بررسی کنند که کدام یک از ان ها را انجام دادند و کدام یک هنوز بر زمین مانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت مسئولان استان در تنگستان گفت: در این راستا مشکلات مختلف بررسی شد و ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه، ضروری و کارگشایی اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان، اکبر پورات ظهر امروز در حاشیه میز خدمت در شهرستان تنگستان با اشاره به اعزام کاروان خدمت مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به تنگستان اظهار داشت: در میز خدمت شهرستان تنگستان همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان با 160 نفر از مردم با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر دیدار چهره به چهره انجام شد.

وی بررسی طرح‌های عمرانی و اقتصادی را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر به شهرستان تنگستان، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه راه‌اندازی میز خدمت اقدام بسیار ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم، تصریح کرد: در این دیدار 4 میلیارد و 350 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه، ضروری و کارگشایی و یک میلیارد و 640 میلیون ریال مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند در تنگستان اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین 3 فقره برقراری مستمری و یک مورد حق پرستاری و تعدادی بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورها و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان بوشهر تقبل هزینه شد. در این دیدارها مهمترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره‌کل ورزش و جوانان بود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دختر از جنبش دانشجویی آمریکا و فراجا
  • قدردانی دانشجویان غزه از جنبش دانشجویان آمریکا و اروپا
  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • دانشگاه‌های اسپانیا هم به جنبش جهانی دانشجویی برای حمایت از فلسطین پیوستند+ فیلم
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟