Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهاره جهانتیغ ورزشکار جغتایی و دارنده نشان نقره آسیا در گفت و گویی اختصاصی به تشریح اهداف، وضعیت فعلی و سوابق حرفه ای خود پرداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازپیام جغتای، بهاره جهانتیغ دو و میدانی کار نوجوان جغتایی که اخیرا در مسابقات نوجوانان قاره کهن در تایلند موفق به کسب مدالنقره شده است در گفت و گویی اختصاصی با پیام جغتای به تشریح اهداف، وضعیت فعلی و سوابق حرفه ای خود پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گفت و گو را در ادامه می خوانید.

خبرنگار پیام جغتای: خانم جهانتیغ لطفا خودتان را برای مخاطبان ما معرفی کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم با سلام خدمت شما و مخاطبان عزیز پیام جغتای رسانه بومی شهرستان جغتای، بهاره جهانتیغ هستم، متولد سال ۱۳۷۹ در شهرجغتای.

-در چه ماده ای از دو ومیدانی فعالیت دارید؟

فعلا دو استقامت ۱۵۰۰متر رده نوجوانان فعالیت میکنم اما از سال ۹۷ با توجه به وضعیت سنی باید در رده جوانان به فعالیت ورزشی حرفه ای خود ادامه بدهم.

-چه مدت است که به این رشته ورزشی مشغول هستید؟

مدت ۶ سال است که به انجام این رشته مشغول هستم و ۴ سال است که فعالیت حرفه ای خود را در باشگاه آستان قدس رضوی (باغبان باشی) واقع در بلوار جانباز مشهد مقدس آغاز کرده ام.

-موثرترین افراد در موفقیت شما چه کسانی هستند؟

پدر، مادر و استادم آقای مهماندوست سهم بسزایی در موفقیت های ورزشی بنده داشته اند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

-بهترین عناوینی که موفق به کسب آن شده اید را برای مخاطبان پیام جغتای بازگو کنید.

مقام اول مسابقاته کشوری سال۹۴ در ماده دوی استقامت ۳۰۰۰ متر با مانع، مقام نایب قهرمانی مسابقات بین المللی تهران در سال ۹۴ در ماده ۳۰۰متر آزاد و مدال نقره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند.

-از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا بگویید!

این مسابقات با حضور نمایندگان ۲۵ کشور قاره کهن در تایلند برگزار شد که سهم کاروان ۲۱نفره کشورمان ۴ برنز و یک نقره در مواد مختلف دو میدانی بود که با یاری خداوند بهترین مدال کاروان ایران نصیب بنده شد.

همچنین توانستم رکورد زمانی رشته ۱۵۰۰ متر نوجوانان را با ثبت زمانبا ۴:۵۱:۲۶ ارتقاء بدهم.

-در حال خاضرچه رقابت هایی را در پیش رو دارید؟

بعد از ریکاوری از مسابقات قهرمانی آسیا خودم را باید برای رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در سال آینده آماده کنم و امیدوارم به هدف اصلی خودم که سکوی المپیک است دست پیدا کنم.

-به عنوان سوال آخر: وقتی با پوشش اسلامی در میادین بین المللی حاضر می شوید چه حسی دارید؟ واکنش رقبا، تماشاچیان و خبرنگاران نسبت به پوشش حجاب شما چیست؟

از این که به عنوان یک دخترمسلمان می توانم با حجاب و پوشش اسلامی خودم در میادین خارج از کشور حضور پیدا کنم بسیار خوشحال هستم و احساس غرور و افتخار به من دست می دهد.

در همین مسابقات قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار شد به جز کاروان کشورمان تعداد معدودی از ورزشکاران کشور مالزی با حجاب ناقص در رقابت ها حاضر شده بودند و کامل ترین پوشش اسلامی متعلق به کاروان کشورمان بود که به سوژه بسیاری از خبرنگاران و عکاسان تبدیل شده بود.

با تمهیداتی که فدراسیون های ورزشی اندیشیده اند، حجابورزشکاران مسلمان برای غیر مسلمان ها عادی شده و علی رغم این که برخی ادعا می کنند که باعث ایجاد محدودیت برای ورزشکار می شود، من با وجود حجاب کامل می توانم بهترین عملکرد خودم را در تمام رقابت های ملی و بین المللی به نمایش بگذارم و از این لحاظ هیچ محدودیتی ندارم.

ممنون از این که وقتتان را در اختیار ما و مخاطبان می گذاشتید.

-من هم از شما سپاسگذارم و از مردم خوب شهرستان جغتای می خواهم برایم دعا کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران