Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل مراسمی با حضور عاشقان و دلسوختگان در مسجد النبی شهر بهار برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز همدان، در این مراسم رئیس ستاد تفسیر قرآن کریم کشورگفت : امنیت و سلامت حاکم بر جامعه امروز به برکت خون شهدا و مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های رهبر کبیر و رهبر فرزانه انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علی اصغر قرائتی خاطر نشان کرد: امام، رهبری، سپاه و ایران اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و در انتخابات اخیر نظام اسلامی پیروز شد که همه باید قدردان انقلاب اسلامی که هدیه الهی است باشیم.او افزود: مملکت را باید خودمان بسازیم و دشمن نمی تواند کشورما را بسازد و باید این نهضت را حفظ کنیم و مدیران ما دلسوزنظام هستند که همه باید در این زمینه تلاش کنیم.رئیس ستاد تفسیر قرآن کریم کشور با اشاره به شخصیت تاثیر گذار امام راحل گفت: امام ‌امت تاثیرگذارترین شخصیت در معادلات جهان بود و باید زندگی و سیره امام خمینی (ره) تبلیغ و ترویج شود و بهترین روش تبلیغ، تبیین اندیشه‌های امام برای عموم مردم و نسل جوان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است