Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آمريکا با انتخاب شاهزاده سياه در سازمان سيا به دنبال بي ثباتي در ايران است.
به گزارش سرويس اخبار ويژه خبرگزاري آريا، روزنامه اينترنتي رأي اليوم، انتخاب «مايکل دي آندره» قاتل شهيد عماد مغنيه از فرماندهان حزب الله لبنان را به عنوان مسئول پرونده ايران در سازمان جاسوسي مرکزي آمريکا (سيا)، نشانه وجود سناريوي آمريکايي براي ايجاد بي ثباتي در ايران دانست و نوشت عربستان در نوک پيکان اين سناريوي آمريکايي و تأمين کننده اصلي منابع مالي آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پايگاه روزنامه اينترنتي رأي اليوم که از لندن به روز مي شود سرمقاله امروز خود را به اقدام آمريکا در تعيين قاتل شهيد عماد مغنيه به عنوان مسئول پرونده ايران در سازمان جاسوسي آمريکا (سيا) اختصاص داد و نوشت: اگر اطلاعاتي را که روزنامه نيويورک تايمز روز گذشته به نقل از مسئولان آمريکايي درباره اقدام سرويس اطلاعات مرکزي آمريکل (سيا) در تعيين مايکل دي ‌آندره به عنوان مسئول کل عمليات اين سرويس در ايران، منتشر کرده است، درست باشد، اين تحول خطرناکي است که از وجود نقشه و برنامه‌اي براي ملتهب کردن فضاي داخلي ايران حکايت دارد که اين نقشه مي تواند شامل ترورها، خشونت و ترور، حمايت مالي از گروههاي مخالف و مجهز کردن آنها به سلاح باشد؛ درست مانند اقدامي که سرويس اطلاعاتي آمريکا در سوريه، ليبي و عراق اتخاذ کرده است.
رأي اليوم نوشت: روزنامه «نيويورک تايمز» در انتقال دقيق اخبار مشهور است و اين مسئله به حضور منابع قوي وعالي رتبه اين روزنامه در نهادهاي آمريکايي باز مي گردد که چنين اخباري را به دست اندرکارن اين روزنامه منتقل مي کنند. اين روزنامه همچنين در پشت صحنه افشاي رسوايي «واتر گيت» قرار داشت که به برکناري ريچارد نيکسون رئيس جمهور آمريکا در سال 1974ميلادي منجر شد. مايکل دي اندره از جمله مسئولان سرويس اطلاعاتي آمريکاست که بيشترين عمليات تروريستي را عليه دشمنان آمريکا به اجرا در آورده است و در زمان تصدي مديريت واحد مبارزه با تروريسم از سال 2006 ميلادي به «آيت الله مايک» و همچنين «شاهزاده سياه» ملقب شد . همچنين اين روزنامه آمريکايي (نيويورک تايمز) تأکيد کرد که مايکل دي ‌آندره مسئوليت هدايت ترور (شيهد) عماد مغنيه فرمانده عمليات خارجي حزب الله را در فوريه سال 2008ميلادي در دمشق بر عهده داشتو. وي همچنين هدايت عمليات ترور اسامه بن لادن رئيس تشکيلات القاعده را در ماه مه سال دو هزار ويازده عهده دار بود.
به نوشته رأي اليوم، با نگاهي به تجربه طولاني مدت مايکل دي ‌آندره در ترور بسياري از مسئولان ميداني تشکيلات القاعده در يمن، پاکستان و افعانستان با استفاده از هواپيماهاي «درونز» يا هواپيماهاي بدون سرنشين، مي توان گفت با انتخاب وي در منصب جديد يعني مسئول پرونده ايران در سازمان سيا، بعيد نيست که اين تجارب خود را به اين سمت منتقل و به اجراي عمليات ترور مسئولان و دانشمندان هسته اي ايران و همچنين مسلح کردن گروههاي مخالف ايراني به ويژه در منطقه بلوچستان در جنوب ايران نزديک مرزهاي پاکستان که در آن جنبش هاي تندروي جدايي طلب فعال هستند، اقدام کند.
چه بسا انتخاب مايکل دي ‌آندره يا «شاهزاده سياه»، ياد آور اظهارات دو ماه پيش شاهزاده محمد بن سلمان جانشين وليعهد سعودي در گفتگو با داود شريان ( خبرنگار الحيات ) باشد که در بسياري از شبکه هاي تلويزيوني عربستان نيز پخش شده است. وي در اين گفتگو از عزم عربستان سعودي براي انتقال نبرد به داخل ايران سخن گفته بود. جالب اينکه اين اظهارات مستقيما پس از بازگشت بن سلمان از سفر به آمريکا و ديدار با بسياري از مسئولان در نهادهاي امنيتي اين کشور از جمله رئيس سرويس سيا و دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا، مطرح شد. پادشاه عربستان در سخنان خود در نشست اخير سران کشورهاي عربي و اسلامي که رئيس جمهور آمريکا نيز حضور داشت گفت: ايران در صدر تروريسم منطقه قرار دارد. همچنين بيانيه پاياني اين نشست بر ضرورت يکپارچه کردن تلاشها به منظور مقابله با تروريسم ايران و تشکيل ائتلاف ناتوي عربي- اسلامي که اين مأموريت را بر عهده گيرد،تأکيد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

آزاد حکمت، امروز دوشنبه 17 اردیبهشت در گفت‌وگو با رسانه های استان با عنوان این مطلب که سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از سرویس‌های مخابراتی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در خصوص ثبت‌نام و واگذاری سرویس تلفن ثابت، پروژه‌های ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در استان صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان بیان کرد: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می‌تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارائه این سرویس به مشتریان باشد.

حکمت ادامه داد: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص‌های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی‌های قابل توجهی تدوین و برنامه‌ریزی شده است، گفت: قطعا با حرکت در این مسیر شاهد ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.

وی همچنین تصریح کرد: از آنجاییکه تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس بشمار می‌رود اضافه کرد: اینترنت خانگی ADSL ،VDSL و FTTH از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت‌های آن را فراهم آورده است.

حکمت یادآور شد: با تامین تجهیزات و اختصاص سرمایه‌های لازم، پروژه‌های قابل توجهی در استان برای سال جاری در دست اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • گرگ و میش توافق
  • ماجرای نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها و ترور حاج صادق آهنگران از زبان خودش + فیلم