Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@12:55:15 GMT

علت تعطیلی بخش سی تی اسکن سردشت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۴۳۳۷۹

علت تعطیلی بخش سی تی اسکن سردشت اعلام شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت علت تعطیلی بخش سی تی اسکن را خرابی یکی از قطعات گران قیمت آن عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ “عباس اسماعیل ثانی” روز دوشنبه در گفتگو با بُلفَت اظهار کرد: دستگاه سی تی اسکن سردشت به دلیل خرابی قطعه “تیوب” در سال گذشته از کار افتاد و تعمیر آن به جهت تامین اعتبار به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت افزود: در حال حاضر این قطعه به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال خریداری شده که بعد از طی فرایند قانونی و ترخیص از گمرگ احتمالا در این ماه (خرداد) دستگاه سی تی اسکن تعمیر و این بخش فعالیت خود را در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت از سر می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای هر مریض اعزامی به شهرهای دارای سی تی اسکن یک آمبولانس و ۲ پرسنل نیاز است، بیان کرد: راه اندازی این مرکز با توجه به مراجعه مردم شهرستان به مرکز استان و سایر شهرهای همجوار با هدف ارائه خدمات بهتر به بیماران، کاهش عبور و مرور و رفاه حال شهروندان انجام شد.

بر اساس گزارش بُلفَت، مرکز سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت در سال ۹۰ با زیربنای ۱۹۷ مترمربع کلنگ زنی شد و در بهمن ماه سال ۱۳۹۱ با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سردشت گفت : محلول پاشی ۵۰۰ هکتار از جنگل امسال به صورت زمینی و در راستای مقابله با آفت جوانه خوار و برگ خوار بلوط در جنگل های زاگرس واقع در دو شهرستان ، میرآباد و سردشت اجرا شد.   رحمت ابراهیمی افزود : آفت جوانه خوار بلوط یک آفت تک نسلی است که هر سال باتوجه به وضعیت جوی از اواسط فروردین ماه تا پایان اردیبهشت ماه فعالیت می کند.   ابراهیمی افزود :این عملیات با دو تیم در دو منطقه این دو شهرستان با استفاده از ۶ دستگاه تراکتوروماشین مجهز به تانکر سمپاشی انجام می گیرد.   وی بیان کرد: این عملیات با اعتبار ۴ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اجرایی می شود که به دلیل توپوگرافی و صعب العبور بودن منطقه عملیات تا یک ماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • انتقاد از تعطیلی برخی مساجد در شهرهای کشور
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب