Web Analytics Made Easy - Statcounter


سازمان اوقاف وامور خیریه به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش بی‌باک، سازمان اوقاف وامور خیریه با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد ،نام وخاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ،با تاکید بر اینکه با وجود گذشت بیست و هشت سال از رحلت حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه و چهار سال از قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲ هنوز نام ویاد واندیشه های آن مقتدای دوران بر تارک جهان می درخشد، خواستار تبیین گفتمان امام خمینی برای نسل جوان وآینده سازان ایران اسلامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه این سازمان که در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره)منتشر شده با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تحول بزرگ فکری که در ملت ایران و سایر جوامع و ملل حق طلب پدید آورد، را ه بزرگی را فراروی ملتهای مظلوم ودربند جهان نهاد، آمده است:

سیاست راهبردی حضرت امام (ره) که در قالب شعار «نه شرقی نه غربی»و دست رد زدن به سینه قدرت های استکباری و سلطه گر جهانی تبلور یافت ،امروز مکتب لیبرال دموکراسی غربی را با چالش بنیادین مواجه ساخته است ،آن پیر سفر کرده با بصیرت و شجاعت تمام عیار «فلسطین را مسأله ی اول جهان اسلام»و «آمریکا را شیطان بزرگ و جرثومه ی فساد»و رژیم صهیونیستی را غدّه سرطانیخطاب قرار داد و از این طریق دشمنان واقعی را در مسیر جبهه مبارزه با دنیای مستکبران مشخص کرد.

در بیانیه سازمان اوقاف با تاکید بر اینکه امام خمینی پس از پیروزی انقلاب ،فرهنگ وقف را درایران اسلامی احیاء و بقاع متبرک امامزادگان را جایگاه ارامش و آسایش مردم قرار داد، امده است: انقلاب اسلامی امروز به الگوی استکبار ستیزی، حق طلبی و عدالت خواهی ملل جهان وگروههای مقاومت تبدیل شده است و آنان با اقتدا به ملت اسلامی ایران در پی استقلال همه جانبه و رهایی از یوغ سیاست ها و راهبردهای استکبار جهانی و دولت های وابسته خود هستند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است :بی تردید تا هنگامی که ملت ایران با تأسی به وصیت امام روح الله (ره) مبنی بر «پشتیبانی از ولایت فقیه»از ولی فقیه تبعیت کرده و با وحدت، همدلی و همگرایی ملی در چارچوب منویات و سفارشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) عمل وحرکت کند، نظام اسلامی با قدرت وسرعت روز افزون در مسیر پیشرفت وتعالی حرکت نموده وهیچ آسیبی نخواهد دید .

سازمان اوقاف وامور خیریه ،ادارات اوقاف سراسر کشور ، متولیان موقوفات واصحاب وقف وهیئت های امناء وخادمان امامزادگان سراسر کشور ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) بزرگ پرچمدار احیای اسلام در قرن حاضر ، اعلام می دارد علی رغم گذشت بیش از دو دهه از رحلت امام راحل ، یاد امام امید بخش دلها و همچنان در قلوب ملت ایران زنده است.

روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تکمیل سه سقف از هفت سقف پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) خبر داد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ دو پروژه شاخص سرمایه گذاری که بیش از یک سال مجموعه شهرداری را درگیر کرده بود، به پایان رسید؛ یکی تونل غدیر و بلوار جعفر طیار (ع) که تا خیابان شهیدان فاطمی ادامه داشت همزمان با شب عید تحویل شهروندان داده شد و دیگر رمپ‌های شمال شرقی بلوار فردوسی و پیامبر اعظم (ص) که قبل از نیمه شعبان در اختیار تحویل مدیریت شهری قرار گرفت.

وی افزود: تولید و حمل و پخش ۲۱۰ هزار تن آسفالت، تولید ۱۲۰ هزار تن مصالح معدنی و ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در مجموعه ساخت قطعات بتنی طی سال گذشته انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بخش معدن و مصالح معدنی که منجر به تولید مصالح زیرسازی و زیراساس و اساس در پروژه‌ها می‌شود، معدن ونارچ یکی از مکان‌هایی است که شهرداری سال‌ها از آن بهره برداری می‌کرد و در ۷۰ درصد نیاز شهرداری را این معدن پاسخگو بود.

بخشی اضافه کرد: در سال گذشته سازمان توسعه و عمران موفق شد مجوز کار در یک معدن کوهی در کهک را نیز بگیرد.

وی افزود: مجوز این کار از مجاری قانونی طی و گرفته شد و در سال جدید موضوع بحث انفجار و بهره برداری از معدن اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به تدوین برنامه دقیق و پیگیری‌های روزانه برای اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد: از جمله این پروژه‌ها تقاطع نیک اندیش با بلوار سردار سلیمانی است که سال گذشته آغاز شد و در حال پیگیری است.

بخشی گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) ۱۶ هزار متر مربع زیربنا دارد و از هفت سقف، سه سقف آن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: احداث مسیر دسترسی تونل غدیر به پیامبر اعظم (ص) پروژه دیگر است که از سال ۱۴۰۲ آغاز شد، پروژه تقاطع صدوقی و فردوسی و رمپ شرقی-غربی قسمت جنوبی تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم (ص) نیز پروژه‌هایی هستند که در سال ۱۴۰۲ آغاز شده و در صورت تأمین منابع، در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: رفع معارضات پروژه‌ها، تأمین منابع و مصالح، تجهیز کارگاه و موضوعات جدی این پروژه‌ها سال گذشته جلو رفته و در حال حاضر روی روال خوبی در حال پیگیری است.

کد خبر 750848

دیگر خبرها

  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت