Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: با توجه به گرمای بی‌سابقه ای که در جنوب سیستان اتفاق افتاده منجر به بروز مشکلاتی در زمینه آب و برق شده است که بنا به دستور رئیس جمهوری به این استان آمدیم بلکه مشکلات مردم این استان را هر چه سریعتر بویژه در زمینه آب و برف رفع کنیم.

حمید چیت چیان وزیر نیرو در سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان در بدو ورود به فرودگاه چابهار با اشاره به هدف این سفر خود گفت: با توجه به گرمای بی سابقه ای که در جنوب سیستان اتفاق افتاده منجر به بروز مشکلاتی در زمینه آب و برق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وزیر نیرو گفت: اقدامات بسیار خوبی برای توسعه استان سیستان و بلوچستان انجام شده و بنا این است که در ماه‌های آتی علاوه بر نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی که چند ماه قبل کنگ زنی شد، عملیات اجرایی یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی دیگر آغاز شود.

چیت چیان تصریح کرد: باید گفت که در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در استان انجام شده شده است.

وزیر نیرو تاکید کرد: از جمله اقدامات انجام شده می توان به آبرسانی به ۵۰۰ روستا، کلنگ زنی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و برنامه ریزی برای آغاز عملیات اجرایی یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی که به زودی در دستورکار قرار می گیرد، اشاره کرد.

وی ادامه داد: به طور کلی اقدامات بسیار خوبی در استان در حال انجام و برنامه‌ریزی است و ما نیز با جدیت تمام این برنامه‌ها را پیگیری و اجرا خواهیم کرد.

چیت چیان گفت: بنا این است که منابع اجرای این طرح ها را عمدتا از منابع داخلی وزارت نیرو تامین کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ هزار و ۳۲۰ تن گندم از نیمه دوم فروردین تاکنون از کشاورزان استان به ارزش سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است.
حسینی افزود: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین و ۶۰۰ دستگاه دروگر برای برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید برای تحویل گندم کشاورزان در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است و به بهره برداران در برداشت و خرید گندم کمک می‌کنند.
وی گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در استان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل داده اند.

دیگر خبرها

  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان