Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در اثر انحراف و واژگونی آمبولانس اعزامی از بیمارستان علوی اردبیل به تهران ۳ نفر از سرنشینان آمبولانس فوت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، افشین فتحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت:متاسفانه سپیده دم امروز در اثر انحراف و واژگونی آمبولانس اعزامی از بیمارستان علوی اردبیل در مسیر جاده ابهر، تاکستان 3 نفر از سرنشینان آمبولانس فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیات اعزام افزود: بیماری به علت خونریزی وسیع مغزی ناشی از پارگی آنوریسم دیشب به بیمارستان علوی مراجعه می‌کند و با هماهنگی به عمل آمده برای نجات جان بیمار قرار بوده ساعت 8 صبح امروز در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران مورد عمل جراحی قرار گیرد به همین دلیل شب گذشته بلافاصله اکیپ درمانی سریعا آماده و اعزام می‌شود.

فتحی بیان کرد: براساس آخرین جزئیات واصله با کمال تاسف و تاثر در این سانحه دلخراش بیمار اعزامی، راننده آمبولانس و پرستار اعزامی با 28 سال سابقه خدمت حین انجام وظیفه در محل فوت شده‌اند و یک نفر همراه بیمار در بیمارستان ابهر بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت:به دنبال این اتفاق یک اکیپ از معاونت درمان دانشگاه برای تسریع در هماهنگی امور، پیگیری وضعیت مصدوم حادثه و انتقال فوت شدگان صبح امروز به استان قزوین حرکت کردند که امیدواریم با اقدامات درمانی همراه بیمار صحت و سلامتی خود را به دست آورد.

وی اظهار کرد:‌اسامی فوتی‌های امروز واژگونی آمبولانس علوم پزشکی اردبیل شامللطف‌اله شیرین زبان پرستار با 28 سال سابقه کار در اورژانس علوی،مالک حقی راننده آمبولانس از مرکز امام اردبیل وبیمار فوتی خانم قربانی است.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند و کشته شدن سرنشین آن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش، اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد واژگونی در محدوده روستای ککجین بلافاصله گشت پلیس‌راه و کلانتری 21  به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه سمند به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و به دره سقوط و متاسفانه سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم