Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@20:03:21 GMT

این مدافع چپ مدنظر برانکو بیش از 2 میلیارد قیمت دارد!

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۴۴۲۰۵

هر باشگاهی در فصل آینده بتواند سعید آقایی را به لیست خود اضافه کند، رکورد جذب گرانقیمت ترین بازیکن فصل هفدهم را از آن خود کرده است.

دلیل این امر، سدهایی است که بر سر راه جدایی سعید از باشگاه گسترش فولاد تبریز وجود دارد. سعید که طی سه فصل گذشته برای تراکتورسازی بازی کرده و آن قدر خوب و قدرتمند بوده که بتواند نظر کارلوس کی روش را برای حضور در تیم ملی جلب کند، پس از اتمام دوران سربازی اش برای بازگشت به تراکتورسازی دست به یک اقدام احساسی زد و چکی به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت ضمانت در اختیار مدیران وقت باشگاه گسترش فولاد قرار داد تا بتواند یک فصل دیگر با تراکتوری ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا قرارداد یکساله اش با تراکتورسازی به اتمام رسیده اما چک ضمانت این بازیکن هنوز در دست مدیران باشگاه گسترش فولاد تبریز است و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل جدید این باشگاه رسما اعلام کرده هر کسی می خواهد سعید آقایی را جذب کند، باید در ابتدا این چک را نقد کند. به معنای دیگر، هر باشگاهی که بتواند یک میلیارد و 500 میلیون به سعید آقایی بپردازد، زمینه جدایی او را فراهم آورده اما این رقم باید به علاوه قرارداد جدید با این بازیکن شود.


از آنجا که سعید آقایی یک بازیکن ملی پوش است، برای حضور در باشگاه جدید قطعا به دنبال یک رقم خوب است و اگر او به تیم بعدی خود که رضایتنامه یک میلیارد و 500 میلیونی اش را گرفته، همان 500 میلیون تومان را پیشنهاد بدهد، در واقع قیمتش به 2 میلیارد تومان برای فقط یک فصل می رسد!


با این حساب هر باشگاهی توانست سعید را جذب کند، 2 میلیارد تومان یا شاید بیش از این مبلغ را هزینه کرده است! این در حالی است که سعید آقایی در لیست پرسپولیس هم بود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «سخنان کامران غضنفری درمورد پیشنهاد اعطای وام و خودرو و عضویت در کمیسیون دلخواه در قبال رای به فرد مشخص برای ریاست مجلس بسیار نگران‌کننده بود. اگر از همین ابتدا تطمیع جای شایسته‌سالاری را بگیرد مجلس دوازدهم قبل از شروع به کار محکوم به شکست خواهد بود که البته اینبار فرق میکند.»

او این مطلب را با هشتگ تحول منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • (عکس) سعید جلیلی و فیدل کاسترو در یک قاب
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد