Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@20:05:42 GMT

اعضای شورای شهر کوت عبدالله تغییر کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۴۵۳۸۴

صراط: فرمانداری شهرستان کارون امروز اسامی اعضای شورای شهر کوت عبدالله را اعلام کرد که تغییراتی جدی در این لیست دیده می شود.

به گزارش مهر، فرمانداری شهرستان کارون در اطلاعیه ای اسامی اعضای اصلی و علی البدل شورای شهر کوت عبدالله که مورد تائید هیئت نظارت شهرستان قرار گرفته است را منتشر کرد.

تعداد کل آرای ماخوذه در شورای شهر کوت عبدالله ۳۵ هزار و ۲۵۵ رای بوده است که تعداد کل آرای باطله ماخوذه، یک هزار و ۳۱۳ رای، تعداد کل آرای باطله غیر ماخوذه ۸۷ برگ و تعداد کل آرای صحیح ماخوذه ۳۳ هزار و ۹۷۵ رای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر همین اساس، حمید باوی بحره با چهار هزار و ۹۱۷ رای، صالح بن عبود با چهار هزار و ۱۴۳ رای، قادر الهایی با سه هزار و ۸۶۰ رای، زهرا حزباوی با سه هزار و ۷۵۶ رای، پرویز ثامری با سه هزار و ۴۱۶ رای، حسین ناصری با سه هزار و ۳۵۸ رای و ناصر باوی با سه هزار و ۲۹۳ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کوت عبدالله انتخاب شدند.

همچنین رضا حزباوی با سه هزار و ۲۴۰ رای، لفته حزباوی با سه هزار و ۱۳۶ رای، قاسم شریفات با سه هزار و ۳۷ رای، کریم عمیره با دو هزار و ۹۷۱ رای و سمیه سعیدی با دو هزار و ۷۷۰ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این در حالی است که در لیست اولیه ارائه شده از سوی فرمانداری کارون، حمید باوی بحره با چهار هزار و ۵۷۲ رای، صالح بن عبود با چهار هزار و ۱۱۱ رای، حمید حاجیان سعیدی با سه هزار و ۹۲۲ رای، قادر الهائی با سه هزار و ۸۶۰ رای، زهرا حزباوی با سه هزارو ۷۵۶ رای، حسین ناصری با سه هزار و ۲۸۰ رای و لفته حزباوی با سه هزار و ۱۲۷ رای به عنوان اعضای شورای شهر کوت عبدالله انتخاب شدند. همچنین ناصر باوی با سه هرار و ۸۴ رای، پرویز سامری با سه هزار و ۲۴ رای، قاسم شریفات با دو هزار و ۹۹۵ رای، کریم عمیره با دو هزار و ۹۴۹ رای و رضا حزباوی با دو هزار و ۸۹۷ رای به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی