Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران هنجارشکنی‌های امروز را خلاف خط امام(ره) دانست و گفت: امروز عده‌ای می‌گویند ما با بهشت و جهنم مردم کاری نداریم و تنها امور مردم را مدیریت می‌کنیم، این تفکر خطرناک است.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدکاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت 14 خرداد سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اظهار داشت: امام(ره) رهبر سیاسی، اجتماعی و دینی جامعه شد اما حتی یک شب هم کاخ‌نشینی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روش زندگی افتخار این ملت بوده و در جهان بی‌نظیر است که چنین فردی با اینکه قدرت‌های جهان را به زانو درآورد اما زندگی طلبگی را فراموش نکرد‌.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره)، آمریکا را شیطان بزرگ و ام‌الفساد قرن می‌دانست،‌ گفت: امام(ره) رابطه با چنین دولتی را اشتباهی بزرگ عنوان کرد؛ از همین حیث همواره باید خط استکبارستیزی امام(ره) دنبال شود.

امام جمعه موقت تهران از امام خمینی(ره) به‌عنوان عارفی اهل مناجات و شب‌زنده‌دار و در عین‌حال سیاست‌مداری بزرگ یاد کرد و ادامه داد: امام خمینی(ره) قهرمان عرصه سیاست بود و دشمنان ملت ایران و استکبار جهانی را منزوی کرد. امام خمینی(ره) اسلام را از زیر تعریف فردی بیرون آورد و دین را زندگی‌ساز معرفی کرد، زیرا اسلام واقعی حکومت شخص بر مردم نیست.

وی با بیان اینکه امام(ره) ویژگی‌های برجسته از لحاظ اخلاقی، علمی، عقلانی و عبادی داشت، گفت: آنچه ایشان را به‌عنوان انسانی بی‌همتا و قهرمان معرفی کرد، زنده‌کردن اسلام و قرآن مهجور مانده بود.

صدیقی با اشاره به اینکه استکبار جهانی قرن‌هاست جدایی دین از سیاست را مطرح کرده و می‌کند، گفت: استکبار جهانی دین را موضوعی فردی معرفی می‌کند اما، امام خمینی(ره) خط بطلانی بر این تلاش‌ها کشید. امام(ره) قهرمان عرصه سیاست بودند و دشمن و غرب را به انزوا کشاند.

وی تصریح کرد: امام(ره) یک عارف در عبادت و زیارت بود و حتی در زمان طلبگی مورد توجه مراجع زمان خود به شمار می‌رفت.
منبع: انتخاب

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه‌ای از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش گفت.

به گزارش ایسنا، آهنگران در گفت‌وگو با کامران نجف‌زاده، مجری برنامه برمودا از پیامی که امام خمینی(ره) مبنی بر خواندن آثار حماسی به وی داده بود گفت. این مداح دوران جنگ تحمیلی عنوان داشت، امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تذکرکاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد