Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@02:30:14 GMT

۱ گردشگر در آبشار افرینه پلدختر غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۴۶۷۰۹

۱ نفر گردشگر به‌دلیل عدم‌آشنایی به فنون شنا در آبشار روستای افرینه شهرستان پلدختر غرق شد.

خبرنگار تسنیم: علی سلطانپور در پلدختر اظهار داشت: دو نفر گردشگر به‌دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در آبشار روستای افرینه شهرستان پلدختر غرق شدند. این دو گردشگر به‌نام‌های محمدرضا اجاق‌پور 35ساله و بهنام درویش اهل تهران عصر شنبه در آبشار روستای افرینه از توابع شهرستان پلدختر غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهیاری روستای افرینه پلدختر عنوان کرد: اهالی روستا با مشاهده غرق‌شدن آن‌ها بلافاصله به کمک آن‌ها شتافته و پیکر آنها را از آب بیرون کشیدند. اهالی روستا پس از انجام کمک‌های اولیه و دادن تنفس مصنوعی به این دو گردشگر موفق به نجات جان یکی از آنها به‌نام بهنام درویش از مرگ حتمی شدند.
سلطانپور بیان کرد: تلاش اهالی افرینه برای نجات محمدرضا اجاق‌پور یکی دیگر از گردشگران بدون نتیجه ماند و سرانجام جان باخت و جسد این گردشگر توسط اورژانس 115 به سردخانه بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر منتقل شد.
وی خاطرنشان کرد: عدم نصب تابلوی شنا ممنوع و علایم هشداردهنده در محل آبشار سبب به خطر افتادن جان بازدیدکنندگان و گردشگران می‌شود، جا دارد مسئولان ذی‌ربط در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی

شهروند خبرنگار ما که از اهالی روستای علی آباد از توابع بخش گابریگ استان هرمزگان است، به روایت مشکل آب آشامیدنی در روستا‌های این بخش پرداخت و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار 

من از استان هرمزگان بخش گابریگ روستای علی آباد پیام می‌دهم،  تو بخش گابریگ ۲۰ الی ۲۵ روستا هست و ما فقط یک منبع آب داریم که تقسیم بندی کردند و به صورت چرخشی بعد از پنج الی شش روز یکبار آب می‌آید. الان از ۱۶ رمضان تا الان اصلا آب روستای‌های گابریگ قطع و ما گرفتاریم و بی آبی گرفتیم. خواهش میکنم پیگیری کنید مشکل آب آشامیدنی داریم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آیین سنتی برف چال در مازندران
  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان کبودراهنگ
  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • تجمع ضدصهیونیستی در روستای کچوئیه لنجان
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • آبشار بیشه لرستان، گنجینه‌ای دیدنی در دل جنگل‌های بلوط