Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: ترامپ که برای ایجاد تزلزل در انتخابات ۲۹ اردیبهشت به کشورهای همسایه ایران سفر کرده بود با حضور حماسی مردم در انتخابات، تو دهنی محکمی از ملت ایران خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری عصر امروز در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را برشمرد و با بیان اینکه امام(ره) شخصیتی بی‌نظیر در قرن اخیر است اظهار داشت: راز و رمز محبوبیت و موفقیت امام راحل در راستای حرکت در رضای خداوند متعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند محبوب حضرت باری‌تعالی می‌شوند تصریح کرد: کسانیکه که در مسیر خداوند متعال و برای رضای خدا گام بر می‌دارند و جهاد می‌کنند از راه‌های مختلف مورد هدایت و راهنمایی خداوند قرار می‌گیرند.

امام جمعه قم، جهاد با نفس، جهاد با دشمن، جهاد فرهنگی و جهاد در راه خدا به طرق مختلف را ویژگی‌های امام(ره) دانست و تاکید کرد: کسانی که صادقانه جهاد می‌کنند و در مقابل دشمن مقتدرانه می‌ایستند مورد توجه خداوند قرار می‌گیرند همانگونه که امام‌(ره) بارها به زندان افتاد و 15 سال دور از وطن تبعید شد برای رضای خدا بود و حضرت باری‌تعالی هم توجه ویژه‌ای به این شخصیت خدایی و بزرگ داشت.

حسینی‌بوشهری با بیان اینکه هر کس برای خدای تلاش کند برجسته می‌شود گفت: کسانیکه برای نام و نشان کار می‌کنند راه به‌جایی نمی‌برند ولی کسانیکه برای خدا و رضای خدا تلاش می‌کنند برجسته و محبوب حضرت باری‌تعالی می‌شوند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از 28 سال از ارتحال امام(ره) مجلس سالگرد امام باشکوه است افزود: 28 سال از ارتحال امام(ره) گذشته ولی مراسم یادبودها در اقصی نقاط جهان برپا می‌شود و این نشان از رنگ خدایی داشتن حرکت امام(ره) است.

امام جمعه قم، با بیان اینکه کسانیکه با ایمان و عمل صالح‌در راه خدا حرکت می‌کنند در دل و قلوب ملت جای دارند، خاطر‌‌نشان کرد: اوج اتکاء به خدا، دارای روح تعبد، معنویت و عبادت، مردمی بودن، معلم اخلاق، تکلیف گرا و قاطع از ویژگی‌های حضرت امام خمینی(ره) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری‌ دشمن‌شناسی، استکبار ستیزی و ساده زیستی را از دیگر ویژگی‌های امام راحل دانست و تاکید کرد: بعداز ارتحال ملکوتی امام راحل با درایت اعضای مجلس خبرگان رهبری، شخصیتی که همانند امام راحل دارای ویژگی‌های ایشان بود، امام خامنه‌ای برای رهبری امت اسلامی انتخاب شد.

حسینی‌بوشهری با بیان اینکه مسیر، کلام و راه امام در وجود رهبر معظم انقلاب متبلور است افزود: کسی حق ندارد برای پیام، حرکت، راه و کلام امام که ترسیم کرده‌اند تفسیر غلط و انحرافی کند چراکه این ویژگی‌ها در وجود مبارک رهبر معظم انقلاب هویدا است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همانند امام راحل قاطعانه در برابر دشمن می‌ایستند افزود: ‌رئیس‌جمهور آمریکا برای ایجاد تزلزل، تهدید و ارعاب به عربستان سفر کرد ولی با پیام، کلام و بیانات رهبر معظم انقلاب، امت در پای صندوق حضور گسترده‌ای یافتند وترامپ تو دهنی محکمی از ملت ایران خورد و سیاست‌مداران غربی و آمریکایی وی را شماتت و سرزنش کردند.

امام جمعه قم با تاکید بر صیانت از آرمان‌های امام راحل خاطر‌نشان کرد: برای پاسداری از خون شهداء، حفاظت و صیانت از راه و آرمان‌های شهدا همه باید در مسیر امام راحل که در وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی تجلی یافته حرکت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام (ره) برای امت اسلامی نگران بودند افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های امام خمینی(ره) که در رهبر معظم انقلاب اسلامی متجلی است این است که تنها برای ایران تلاش نمی‌کرد بلکه نگران امت اسلامی بود چراکهنگران فلسطین نیز بود.

حسینی‌بوشهری با بیان اینکه، باید به یاری مسلمانانی که فریاد می‌کشند رسید، گفت: هرکجا مسلمانی فریاد می‌کشد باید برای کمک آنها شتافت و اکنون مردم یمن، بحرین، سوریه و دیگر مسلمانان نیاز به یاری دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه چند سال پیش برخی شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می‌دانند،تصریح کرد: جان همه فدای ایران، ولی غزه و لبنان پاره تن امت اسلامی است و باید از آنها دفاع کرد.

انتهای پیام/

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی قلهکی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اظهارات بانکی پور نماینده مجلس: الان در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن!

پی نوشت: این اظهارات (بر فرضِ صحت!) صرفا به دردِ ارائه در جلسات قرارگاه ها و مجموعه های سازمانی می‌خورد و انتشار رسمی آن، روابط گسترده ما را با همسایه مهم مان، دچار مشکل جدی می کند.

حتما آقای بانکی پور جلسه ارائه گزارش کارگروه آسیب‌های اجتماعی به رهبر انقلاب را به خاطر دارند که پس از آن رهبری گفتند از ناراحتی تا صبح نخوابیدم.

فهمِ منشاءِ مشکلات فرهنگی اجتماعی کشور توسطِ بانیان امر، ایرادِ جدی دارد!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903102

دیگر خبرها

  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین