Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از اهالی ورزش استان کرمانشاه در سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، عنوان کردند که ایشان عزت و آبرویی دوباره به مردم ایران بخشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد اسپورت، محمدحسین محبی از قهرمانان اسبق کشتی جهان و رئیس فعالی هیات کشتی کرمانشاه، مسعود حجی زواره قهرمان تکواندو جهان، سعید احمدی قهرمان کاراته جهان و مریم هاشمی قهرمان ووشو جهان در گفت و گوهای جداگانه، نقش امام راحل (ره) را در احیای تفکر اسلامی بی بدیل خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کرمانشاه در که در جهان صاحب نام و مقام هستند همچنین تبعیت محض خود از ولایت فقیه و رهبر فرزانه انقلاب به عنوان جانشین خلف معمار کبیر انقلاب را ابراز داشتند.

** شخصیت امام (ره) در کلام نمی گنجد

محمدحسین محبی از قهرمانان اسبق کشتی جهان و رئیس فعلی هیات کشتی کرمانشاه در گفت و گو با مرصاد اسپورت، گفت: شخصیت والای بزرگ مردی همچون امام راحل (ره) در کلام نمی گنجد.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل (ره) مزین به تمامی صفات نیک انسانی بودند، خاطرنشان کرد: وجود خصایص نیک انسانی در این ایشان از وی شخصیتی بزرگ ساخته بود.

محبی تصریح کرد: بدون شک مجاهدت های طولانی امام خمینی (ره) بود که باعث شد تا عزت و آبروی ایران که در زمان رژیم ستمشاهی به یغما رفته بود بازگردد.

** دنبال کردن راه امام (ره) عاقبت بخیری در دنیا و آخرت را به همراه دارد

قهرمان تکواندو جهان نیز با تجلیل از شخصیت حضرت امام (ره) گفت: دنبال کردن راه ایشان باعث عاقبت بخیری در دنیا و آخرت می شود.

مسعود حجی زواره یادآوری کرد: امام راحل (ره) شخصیتی بین المللی و جهانی دارد و بارها مشاهده کرده ام که مردم سایر کشورها با حضور در سالن مسابقات و نشان دادن عکس حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به تشویق ورزشکاران ایرانی پرداخته اند.

وی ادامه داد: شخصیت امام خمینی (ره) مورد تائید و احترام برای بسیاری از افراد در سراسر جهان است و شاهد بوده ایم که بزرگترین اندیشمندان جهان نیز راجع به ایشان سخن گفته اند.

قهرمان تکواندو جهان در پایان گفت: باید خوشحال باشیم که رهبرانی شجاع مانند امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب داشته و دااریم و جامعه ورزشی کشور نیز همواره خود را تابع ولایت فقیه می دانند.

** اندیشه های امام خمینی (ره) هرگز بوی کهنگی به خود نمی گیرد

سعید احمدی قهرمان کاراته جهان نیز در گفت و گو با مرصاد اسپورت، اظهار داشت: اندیشه های ناب امام خمینی (ره) هرگز بوی کهنگی به خود نمی گیرد و هر زمانی می توان از ؟آن ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه امام (ره) یکی از بزرگترین شخصیت های سیاسی و مذهبی چند قرن اخیر هستند، گفت: ایشان اسلام ناب محمدی (ص) را در کشور پیاده و ارزش های دینی و الهی را زنده کرد.

احمدی در پایان گفت: حضور چند میلیونی در مراسم تشییع پیکر مطهر امام راحل (ره) به خوبی محوبیت ایشان در بین اقشار مختلف مردم را نشان می دهد، محبوبیتی که پس از گذشت 28 سال از ارتحال ایشان بین مردم و خصوصا نسل جوان همچنان ادامه دارد.

** امام خمینی (ره) پدر معنوی همه مسلمانان جهان بود

قهرمان ووشو جهان هم با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل (ره)، ایشان را پدر معنوی مسلمانان جهان معرفی کرد.

مریم هاشمی گفت: شخصیت امام خمینی (ره) بسیار بزرگتر از آن چیزی است که در ذهن می گنجد، ایشان انسان بسیار وارسته ای بودند که مورد احترام همه مردم جهان قرار داشته و دارد.

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) با اتکا به قدرت الهی توانست رژیم ستمشاهی را سرنگون و انقلاب اسلامی را به پشتوانه مردم به پیروزی برساند.

هاشمی در پایان گفت: امروز هم جامعه ورزشی کشور بعد از گذشت 28 سال از ارتحال امام (ره) بر عهدی که با جانشین خلفشان مقام معظم رهبری بسته وفادار است و پشت سر ایشان حرکت می کند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سجاد شریفی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: اهل بیت (ع) چراغ راه هستند و مسیر حق را مشخص نموده‌اند.

امام جمعه موقت شهرستان کازرون با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) رئیس مکتب تشیع ادامه داد: یاران و شیعیان امام صادق (ع) در روایات سه صنف و ویژگی دارند که دسته اول ما را وسیله برای دنیای خود قرار دادند، دسته دوم کسانی که ما را وسیله عزت و آبروی خودشان در دنیا قرار می‌دهند که عاقبت به خیر نیستند و دسته سوم که امام از آنها اعلام رضایت می‌کند کسانی هستند که سنخیت و شناخت با امام زمان خودشان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی به مناسبت‌های اخیر هفته کارگر و هفته معلم اشاره داشت و تصریح داشت: موتور متحرک کشور کارگران عزیز و تربیت نسل آینده از ویژگی‌های فرهنگیان است.

وی بیان داشت: صدای صدور انقلاب خمینی کبیر (ره) و تحقق وعده‌های امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از دانشگاه‌های جهان امروز شنیده می‌شود و زمینه سازی حرکت بیداری و خیزش آزادی خواهان جهان برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت نیز در جهان شنیده می‌شود.

‌خطیب نماز جمعه امروز کازرون افزود: حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان در مبارزه با اسرائیل آشکارتر می‌شود و همراهی با مردم مظلوم یک وعده الهی است.

حجت السلام شریفی خاطرنشان کرد: اقدام راهبردی ایران در عملیات وعده صادق جبهه کفر را به زانو در آورد و الان نوبت وعده صادق اقتصادی مسئولان کشور به مردم است.

کد خبر 6095793

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم