Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: کوچکترین انحراف در رهنمودهای امام(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب به معنای در مسیر شیطان بزرگ و استکبار جهانی قرار گرفتن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نصرالله شفیعی بعدازظهر امروز در آیین سالگرد ارتحال امام راحل در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری، با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم روزه‌دار در این مراسم به منزله تجدید بیعت با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی است اظهار داشت: با گذشت 28 سال از رحلت ملکوتی امام راحل مردم همچنان و با شکوه‌تر از سال‌های قبل در این مراسم حضور می‌یابند تا بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 14 خرداد 1368 پس از ارتحال امام(ره) شاهد حرکتی مهم و با اهمیت مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای بودیم که قلوب امت اسلامی را آرامش داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر این نکته که انحراف در خط امام خمینی(ره) به معنای در مسیر استکبار قرار گرفتن است، خاطر‌نشان کرد: کوچکترین انحراف در رهنمودهای امام(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به معنای در مسیر شیطان بزرگ و استکبار جهانی قرار گرفتن است.

شفیعی تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه اجازه نمی‌دهند کوچکترین خدشه‌ای در مسیر امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد شود و همواره از راه، حرکت و آرمان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم 15 خرداد در بوشهر افزود: مراسم گرامیداشت 15 خرداد فردا با حضور مردم روزه‌دار بوشهری در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899700

دیگر خبرها

  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان