Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چابهار- ايرنا- وزير نيرو در کنارک گفت: قبل از برگزاري جلسه هيات دولت يک نشست تخصصي با حضور استاندار و مديران کل حوزه آب وبرق سيستان وبلوچستان برگزار خواهم کرد تا نتيجه جمع بندي و موارد لازم را با همفکري در هيات دولت ارائه کنم.

به گزارش ايرنا، حميد چيت چيان روزيکشنبه در سفر به جنوب سيستان وبلوچستان پس از بازديد از برخي مناطق شهري وروستايي در جلسه جمع بندي اين سفر در سالن جلسات پايگاه نيروي دريايي کنارک اظهار داشت: با دستور ويژه رئيس جمهوري شخصا به اين منطقه عزيمت کردم تا مشکلات حوزه آب وبرق را رسيدگي کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بزودي در جلسه هيات دولت مشکلات آب وبرق جنوب سيستان وبلوچستان را بررسي و تصميمات لازم اتخاذ خواهد شد.
وي بيان کرد: در سفر به جنوب سيستان و بلوچستان از شهرستانهاي سرباز و نيکشهر بازديد و از نزديک با مردم ديدار و گفت وگو شد.
وزير نيرو گفت: منکر وجود مشکلات نيستيم و هميشه دولت تدبيرواميد خود را خادم مردم شريف مي داند و خواسته هاي آنان را مورد رسيدگي قرار خواهد داد.
استاندار سيستان وبلوچستان نيز از حضور وزير نيرو و هيات همراه براي رسيدگي به مشکلات آب و برق سيستان وبلوچستان قدرداني کرد و گفت: توجه مسئولان و سفر به مناطق محروم نويد دهنده عزم جدي آنان براي پيگيري مشکلات است.
علي اوسط هاشمي افزود: تمامي مسائل و مشکلات جمع بندي شده و بصورت کارشناسي جهت حل مشکلات به وزارت نيرو و هيات دولت ارايه خواهد شد.
وي گفت: جمع بندي نهايي سفر وزير نيرو به سيستان وبلوچستان به روز سه شنبه موکول شده است تا به خواسته هاي مردم درخصوص مشکلات آب و برق در جلسه چهارشنبه هيات دولت رسيدگي و منتج به نتيجه مثبت شود.
مديران عامل شرکتهاي آب و برق سيستان وبلوچستان نيز گزارشي از حوزه کاري و مسائل و مشکلات را مطرح کرده و خواستار رسيدگي به آنها شدند.
به گزارش ايرنا وزير نيرو در سفر به شهرستان سرباز از سد پيشين و پست برق جکيگور نيز بازديد کرد و در جلسه شوراي اداري و معتمدان نيکشهر مشکلات آب و برق جنوب سيستان وبلوچستان را مورد بررسي قرار داد.
وزير نيرو به دستور مستقيم رئيس جمهوري به همراه استاندار سيستان و بلوچستان، شماري از مديران کل استاني حوزه برق و آب صبح امروز يکشنبه وارد چابهار شد.
3043**6081 خبرنگار: رستم کريمي نژاد ** انتشار دهنده: حيدر سراياني



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: همزمان با سراسر کشور، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری، ۴۸۵ نفر در سه حوزه زاهدان، ایرانشهر و چابهار در مرحله آزمون کتبی نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که از کل میزان ثبت نام کرده برای شرکت در این مرحله آزمون دریافت مدرک تخصصی، حدود ۹۰ درصد مرد هستند، ادامه داد: این آزمون کتبی در پنج سطح (از ۱۰ جز تا حفظ کل) ویژه خواهران و برادران حافظ برگزار خواهد شد و افرادی که حائز امتیاز لازم در این مرحله شوند، در مرحله آزمون شفاهی که تیرماه امسال برگزار خواهد شد، شرکت کرده و پس از کسب حدنصاب امتیاز مدرک تخصصی حفظ خود را در سطحی که شرکت کرده باشند، دریافت خواهند کرد.

جهانشاهی اضافه کرد: سطوح ارائه شده شامل درجه پنج برابر با مدرک دیپلم، درجه چهار برابر با درجه فوق دیپلم، درجه سه برابر با لیسانس، درجه دو برابر با کارشناسی ارشد و درجه یک برابر با دکترا است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: محل برگزاری آزمون زاهدان در سالن امتحانات دانشگاه علوم پزشکی، ایرانشهر در دانشگاه پیام نور و در چابهار در مجتمع آموزشی دانشوران دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی تعیین شده است.

کد خبر 6095045

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن در سیستان وبلوچستان
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی