Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@00:28:27 GMT

آل خلیفه حتی روزنامه الوسط را هم تحمل نکرد!

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۴۸۶۳۱

آل خلیفه حتی روزنامه الوسط را هم تحمل نکرد!

رژیم بحرین روزنامه «الوسط» تنها نشریه نیمه مستقل این کشور را نیز توقیف کرد.

به گزارش مشرق، رژیم آل خلیفه در ادامه فشارهای خود بر مدرم این کشور، حتی روزنامه نیمه مستقل الوسط را نیز تحمل نکرد و دستور به توقیف موقت آن داد.

وزارت امور رسانه های رژیم بحرین در پی توقیف روزنامه الوسط اعلام کرد که این روزنامه باردیگر مطالبی را چاپ کرده که سبب ایجاد تفرقه در جامعه و برهم زدن روابط بحرین با دیگرکشورها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه افزود: تصمیم یاد شده در پی انتشار مقاله روز یکشنبه روزنامه الوسط گرفته شد که شامل توهین به یکی از کشورهای دوست می باشد.

وزارت امور رسانه های بحرین با خودداری از اعلام نام کشور یادشده، به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.

این دومین بار در سال جاری میلادیاست که رژیم آل خلیفه روزنامه الوسط را توقیف می کند. در ۲۷ دی ماه ۱۳۹۵ نیزوزارت امور رسانه های بحرین به دلیل آنچه برانگیختن روح تفرقه و ضربه واردکردن به وحدت در بحرین توسط این روزنامه عنوان کرد آن را توقیف کرده بود.

سایت روزنامه الوسط براساس آمارها پربازدیدترین سایت خبری در بحرین است وبه نظر می رسد که نیمه مستقل بودن روزنامه الوسط خشم رژیم آل خلیفه را برانگیخته و موجب شده که این رژیم با این روزنامه برخورد کند.

«کریم الفخراوی» یکی از بنیانگذاران و ناشران روزنامه الوسط در ابتدای شروع انقلاب بحرین بر اثر شکنجه در زندان های رژیم آل خلیفه به شهادت رسید. از آن زمان، این روزنامه اخبار جنایات آل خلیفه را به طور کامل پوشش نمی داد.

مردم کشور بحرین از سال ۲۰۱۱ تاکنون با قیامی مسالمت آمیز، به دنبال حقوق مشروع شهروندی خود هستند.

منبع: ابنا

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در شرایطی که جهان علیه تجاوز و جنایات رژیم جعلی و موقت اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی به ستوه آمده و فریاد اعتراض خود را به گوش مجامع بین‌المللی می‌رساند، خبر برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با صدها استاد و دانشجوی معترض در دانشگاه‌ها مایه بسی تأسف است.

اقدامات خشنی که برای سرکوب گفتمان دانشگاهی عدالتخواهانه در مورد فاجعه بشری بزرگی که در غزه در حال رویداد است، عمیقاً نگران کننده و غیرقابل قبول است که حرمت آزادی آکادمیک را تحت الشعاع قرار می‌دهد. مسلماً دانشجویان و استادان عدالت‌خواه در هر جایی که باشند نمی‌توانند رواج ظالمانه‌ی چنین رفتار و برخورد ددمنشانه‌ای را تحمل کنند، همانگونه که هیچ انسان آزاده‌ای مطابق با فطرت پاک خود نمی‌تواند آن را تحمل نماید.

بدین وسیله دانشگاه بوعلی سینا مراتب همدردی خود را با همه کسانی که با اجبار در دانشگاه‌های آمریکا مورد بدرفتاری قرارگرفته یا مجروح شده اند ابراز داشته و آمادگی خود را جهت بورسیه کامل دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های خود در اروپا و آمریکا اخراج شده‌اند را برای ادامه تحصیل در دانشگاه بوعلی سینا اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096235

دیگر خبرها

  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی