Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه ولایتمداری مانع از نفوذ دشمنان در نظام جمهوری اسلامی‌ شده است گفت: مسئولان باید به توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی عمل کنند و امروز نخستین وظیفه مسئولان اطاعت از راهبردهای ایشان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی صادقی شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد امام خمینی (ره) سمنان اظهار داشت: امروز این ولایت‌پذیری و تبعیت مردم از ولایت‌فقیه است که سبب مرگ تدریجی مستکبران شده است و انقلاب اسلامی و تبعیت مردم جمهوری اسلامی ایران از ولایت‌فقیه عامل پیروزی آن و مرگ تدریجی استکبار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم ایران با پیروزی انقلاب اسلامی همه معیارهای ابرقدرت‌های جهان را از بین بردند عنوان کرد: امام خمینی (ره) با حرکتی انقلابی و با همراهی مردم در این راه بار دیگر اسلام ناب محمدی را زنده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولایت‌پذیری را از مهم‌ترین ارکان دین مبین اسلام نامید و با بیان اینکه امام خمینی (ره) تبعیت محض از ولایت‌فقیه را به‌عنوان مهم‌ترین خواسته خود از ملت ایران مطرح کرده بودند اضافه کرد: اسلامیت و تبعیت محض از ولایت‌فقیه و رعایت احکام اسلامی از مهم‌ترین مطالبات امام راحل از ملت بزرگ ایران است.

حاجی صادقی ولایت مداری و رابطه بسیار خوب ملت ایران با مقام معظم رهبری و ولایت‌پذیری آنان را به‌عنوان مهم‌ترین مانع نفوذ دشمنان به انقلاب اسلامی نام برد و افزود: این مهم رمز ماندگاری 38 ساله انقلاب اسلامی ایران است.

وی انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین نعمت برای ملت بزرگ ایران دانست و با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران و نظام حاکم بر آن با دین مبین اسلام و حاکمیت خداوند شکل‌گرفته و با آن عجین شده است تصریح کرد: امروز باید انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین نعمت برای ملت بزرگ ایران دانست.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با دین مبین اسلام و حاکمیت خداوند شکل‌گرفته و با آن عجین شده است خاطرنشان کرد: امروز باگذشت نزدیک به 40 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌بینیم که مقام معظم رهبری حتی ذره‌ای از آرمان‌های امام خمینی (ره) فاصله نگرفتند و امروز همه آحاد مسئولان و مردم وظیفه‌دارند تا از سیاست‌ها و راهبردهای ایشان تبعیت کنند.

حاجی صادقی ولایت‌فقیه را موتور محرکه نظام مقدس جمهوری اسلامی نامید و تصریح کرد: هر گروه فکری و سلیقه سیاسی در هر جناحیدر صورتی‌که به موتور محرکه نظام اسلامی بخواهد خدشه‌ای وارد کندملت بزرگ ایران در مقابل آن خواهد ایستاد و امروز همه گروه‌های اسلامی باید به تحکیم نظام اسلامی کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی به سردمداری آمریکا از اشاعه اسلام ناب محمدی در پاریس و واشنگتن و قلب اروپا هراس دارد عنوان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا از ملت بزرگ ایران تقدس زدایی کند.

حاجی صادقی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) ملت بزرگ ایران را بیدار وزنده کرده و کارآمدن انقلاب اسلامی، اسلام را از ظاهر خود عبور داد و به حقیقت دینی رسید بیان کرد: امروز مسئولان از بالاترین تا پایین ترین رتبه و درجه باید بدانند که سیاست‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر لزوم ادامه راه و آرمان بلند شهدا خاطرنشان کرد: امروز نیز شهدای مدافع حرم ادامه‌ دهنده راه شهدا و امام شهدا هستند که با حاکم کردن فضای معنوی در جامعه، دسیسه‌های دشمنان را از بین می‌برند.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه مسئولان کشور نیز امروز باید به معنای واقعی کلمه خود را خادم ملت بدانند و برای ملت خدمت کنند اضافه کرد: امروز باید نقطه اتصال میان ملت و ولایت از سوی مسئولان برقرار شده و مسئولان کشور باید تابع سیاست‌ها و تذکرهای مقام معظم رهبری باشند.

وی با بیان اینکه امروز اقتصاد کشورهای چین و ژاپن مشکل اقتصادی کشور ما را برطرف نکرده و اقتصاد بیمار کشور ایران را نجات نمی‌دهد بیان کرد: امروز باید مسئولان به توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی عمل کنندچرا که اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور است.

انتهای پیام/

R41366/P1357/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۴۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است