Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به قرارداد گازي ايران با ترکيه و ضررهاي اين قرارداد گفت: قرارداد گازي با ترکيه حاصل کار بيژن زنگنه در دوره دوم خرداد است. به گزارش خبرگزاري تسنيم از زنجان، عليرضا زاکاني يکشنبه شب در مسجد اسحاق ميرزاي زنجان با گراميداشت ياد و خاطره امام(ره) اظهار داشت: امام(ره) را از ابعاد مختلف مي‌توان مورد توجه قرار داد، ايشان بعد از ائمه اطهار(ع) تمامي قله‌هاي افتخار را در نورديده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه امام(ره) عبد صالح خدا بوده و الگوي کاملي براي ما است، ابراز کرد: ما براي رسيدن به سعادت بايد در مسير امام(ره) حرکت کنيم.
نماينده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به اينکه امام(ره در بعد ديني و اعتقادي يک فيلسوف، فقيه و عالم بزرگوار است، عنوان کرد: ايشان در حوزه فقاهت در حوزه اجتماعي ظهور و بروز کرده و راه خوبي را در پيش روي مردم قرار داده است.
وي با ابراز اينکه امام(ره) از نظر علمي و نوآوري در قله بود، خاطرنشان کرد: اشان در بروز و ظهور و جهت‌گيري اساسي در حوزه اجتماعي نيز در قله قرار داشته و يک مصلح بزرگ اجتماعي است.
زاکاني با بيان اينکه امام نظير ندارد و شاگرد ممتاز مکتب اهل بيت(ع) است، گفت: امام(ره) وقتي قيام خود را آغاز کردند با يک شناخت دقيق از نياز جامعه حرکت خود را نمود دادند و اين زماني بود که جامعه ايراني از استبداد و استعمار به سطوح آمده بود.
وي بيان کرد: امام(ره) با بهره گيري از مکتب اهل بيت(ع) و برداشت دقيق از اسلام از راه نياز جامعه ورود کردند تا جامعه را رشد دهند و به نياز واقعي نزديک کنند، نوع مواجهه امام با جامعه از نياز به آزادي و استقلال آغاز شد اما دستورالعمل اسلامي را براي اينکه پاسخ مناسب به اين نياز بدهد را دنبال کردند.
نماينده مردم تهران در مجلس نهم با بيان اينکه نياز به عدالت و معنويت را از ديگر نيازهاي اساسي جامعه برشمرد و افزود: امام(ره) اسلام را به جامعه معرفي و با احساس تکليف قيام کرد، ايشان اول نصيحت کردند و وقتي شاه خائن به نصيحت‌ها گوش نکرد امام(ره) قيام خود را از ننگ بزرگ کاپيتولاسيون آغاز کرد.
وي با اشاره به اينکه امام(ره) پرونده استبداد و استعمار را بست، اظهار داشت: وقتي انقلاب به پيروزي رسيد قيمت اسلام مشخص شد و همه فهميدند که اسلام فقط براي خانه نيست بلکه فرد و جامعه را نجات مي‌دهد از طرفي با مشخص شدن قيمت دين قيمت مردم نيز مشخص شد يعني کارهاي غيرقابل پيش‌بيني توسط همين مردم انجام مي‌شود.
زاکاني با تصريح اينکه امام(ره) در داخل و خارج کشور به توفيقاتي دست يافت، گفت: امام(ره) در داخل کشور در مقام انديشه و روش پيروزي‌هايي را کسب کرد و در عرصه جهاني نيز در مقام انديشه و روش اين اتفاق افتاد.
وي با اشاره به پيروزي امام(ره) در مقابل برخي انديشه‌هاي داخلي از جمله انديشه‌هاي باستان‌گرايي، متحجرين، ملي‌گرايان(جبهه ملي و نهضت آزادي) و منافقين بيان کرد: امام(ره) با طرح اسلام ناب محمدي بر تمامي انديشه‌هاي انحرافي و واپس‌گرايانه پيروز شدند و در مقام روش نيز موفق بودند چرا که روش انبيا را دنبال کردند.
نماينده مردم تهران در مجلس نهم با يادآوري اينکه امام(ره) پرونده 2500 ساله استبداد را بستند، تصريح کرد: ايران اسلامي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي آزاد شد و از استبداد رهايي يافت، اما اين پيروزي‌ها به داخل مرزهاي ايران محدود نمي‌شود.
وي با اشاره به پيروزي‌هاي امام(ره) در عرصه جهاني بر آمريکا و شوروي خاطرنشان کرد: امام(ره) نظام سلطه را با انديشه و روش خود به چالش کشيد و يک الگوي ناب را به جهان عرضه کرد.
زاکاني با اشاره به محبوبيت حزب‌الله گفت: حزب‌الله براي اين موفق و پيشتاز است که با درک درست از اسلام در جايگاهي نشسته که امنيت و عزت را به ارمغان آورده و زمينه خدمت را طوري فراهم کرده که مردم لبنان مي‌گويند که دنيا و آخرت ما به وسيله حزب‌الله تامين مي‌شود.
وي با تاکيد بر اينکه جامعه لبنان امروز تشنه شهادت و ايثار است، افزود: جمهوري اسلامي قرار بود همين اتفاق را رقم بزند و آرمانها را به مرحله ظهور برساند تا نسل جديد معناي آزادي و استقلال را بچشند و معنويت را در بستر مناسب درک کنند.
نماينده مردم تهران در مجلس نهم اظهار داشت: ما در اين 38 سال مراحل مختلفي را طي کرديم و انقلاب اسلامي به سمتي رفت که رقيب ايران آمريکا شد يعني رقيب اصلي جمهوري اسلامي امروز آمريکا بوده و اسلام در مقابل ليبرال سرمايه‌داري غربي ايستاده است.
وي با بيان اينکه با نظام سلطه درگير شده است، خاطرنشان کرد: مقابله با نظام سلطه يک هزينه‌اي دارد و سازش نيز هزينه‌هاي خود را دارد و بايد ميان اين دو دست به انتخاب بزنيم.
زاکاني با بيان اينکه در اين 38 سال انقلاب 6 مرحله تقابل با آمريکا را داشتيم، اضافه کرد: مرحله اول جنگ سخت بود، از سال 67 جنگ نرم آغاز شد و از سالهاي 76 تا 84 شيوه جديد که ايجاد شکاف در داخل حاکميت بود از طرف دشمن دنبال شد که در همه اينها شکست دشمن را شاهد بوديم.
وي با اشاره به اينکه دشمن در سال 88 جدايي بين مردم و مقابل هم قرار دادن توده‌هاي مختلف مردمي را دنبال کرد، عنوان کرد: دشمن در اين حرفه هم موفق نشد و رو به تحريم و جنگ اقتصادي آورد.
نماينده مردم تهران در مجلس نهم با تاکيد بر اينکه آمريکايي‌ها در جنگ اقتصادي نيز موفق نشدند، خاطرنشان کرد: طبق گفته‌هاي اوباما و جان کري آنها ديگر نمي‌توانستند ادامه دهند.
وي با بيان اينکه مرحله ششم مرحله نفوذ بود، ابراز کرد: در کنار اينها حرکتي در منطقه آغاز شد که هدفش ايران بود، چرا که هدف داعش عراق و سوريه نبود اما با تدبير مقام معظم رهبري اين حرکت در کانون آغاز زمين‌گير شد.
زاکاني با اشاره به اينکه امروز در کنار تمامي حربه‌ها آمريکا براي ما چنگ و دندان نشان مي‌دهد به انتصاب مدير جديد بخش عمليات‌هاي ايران در سازمان سيا گفت: اينها نشان مي‌دهد که آمريکايي‌ها برخورد سخت‌تري را براي انقلاب اسلامي در دستور کار قرار داده‌اند.
وي با اشاره به انتخاب ترامپ به عنوان رئيس جمهور آمريکا خاطرنشان کرد: ترامپ يک پديده نبود بلکه يک انتخاب بود تا آمريکا از هم پاشيده شده را نجات دهد و او نيز احساس مردم را به زبان آورد.
نماينده مردم تهران در مجلس نهم با بيان اينکه آمريکا يک مجموعه درهم شکسته است که به زور خود را نگه داشته است، ادامه داد: عربستان و ترکيه که نمودهاي آمريکا در منطقه هستند در بدترين وضعيت قرار دارند اما ايران اسلامي در وضعيا مطلوبي قرار دارد.
وي با تاکيد بر اينکه مي‌توانستيم بهتر از اين وضعيت باشيم، تصريح کرد: پناه بردن به سمت الگوهاي آماده غربي براي اداره کشور يکي از مشکلاتي بوده که در اين 38 سال با آن درگير بوديم.
زاکاني با بيان اينکه بايد به سمت يک الگوي کامل اسلامي مي‌رفتيم، گفت: امروز مردم هزينه الگوهاي غلط غربي را مي‌دهند که برخي از مسئولان پاي اين الگوها را به کشور باز کردند.
وي بيان کرد: کساني به سراغ الگوي آماده غربي رفتند که درک درستي از اسلام و مکتب امام(ره) ندارند و مشکل امروز ما نيز اين است که مسئولان ما دچار عدم درک درست از مکتب امام هستند و از رهبري نيز تبعيت ندارند.
نماينده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به سند 2030 اظهار داشت: عده‌اي مي‌روند و در خارج از کشور اسنادي به نام 2030 را امضاء مي‌کنند که بر خلاف انقلاب اسلامي و داشته‌هاي ملي ماست و راست راست کار خلاف را انجام مي‌دهند و بعدا با دروغ با مردم صحبت مي‌کنند و مي گويند ما نکرديم.
وي افزود: دليل اين کارها اين است که که سنت‌هاي الهي را باور نداشته و فهم دقيقي از مکتب‌هاي امام راحل ندارند و همزمان به واسطه اشکالاتي که در زندگي داشتند، پاي آنها در مقابل دشمن لرزيده و راه‎هاي پرهزينه را به ما تحميل مي‌کنند.
زاکاني با اشاره به اينکه در برجام هزينه‌هايي به ما تحميل شد، عنوان کرد: ما مي توانستيم راه ديگري را برويم که کم هزينه‌تر باشد يعني مي‌توانستيم مواد هسته‌اي را معامله کنيم و تحريم‌ها را برداريم اما مواد هسته‌اي را داديم اما تحريم‌ها برداشته نشد.
نماينده سابق مردم تهران به fatf نيز اشاره کرد و يادآور شد: اين موضوع که آسيب امنيتي داشت به هيچ يک از مسئولان کشور گفته نمي‌شد تا اينکه توسط جاسوس هسته‌اي به امضاي اين سند نيز اعتراف کرد.
وي با تاکيد بر اينکه در مکتب امام(ره) کسي حق دروغ گفتن به مردم را ندارد، ابراز کرد: گرفتاري ما اين است که برخي‌ها نمي‌دانند که چه مي‌کنند و برخي نيز مي‌دانند و نفوذي هستند.
نماينده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به قرارداد گازي ايران با ترکيه گفت: در قرارداد گازي ترکيه ما ضرر کرديم، در سال 1374 قراردادي بسته شد که روزانه 20 تا 30 ميليون متر مکعب به ترکيه گاز بدهيم.
وي اضافه کرد: ترکيه يک بار در دهه 80 از ما شکايت کرد و گفت گاز را به ما گران داده‌ايد که با اين کار 12.5 درصد تخفيف گرفت و پس از آن ايران مبلغ گرفته شده را باز پس گرفت، يعني دولت قبل 900 ميلون دلار از ترک‌ها گرفت.
زاکاني با بيان اينکه ترک‌ها به خاطر قيمت کرسنت شکايت کردند عنوان کرد: کرسنت که در زمان وزارت آقاي زنگنه رسميت پيدا کرد و امروز در مقام محکوميت آن هستيم و 13.5 درصد تا پايان دوره گازرساني به ترک‌ها بايد ارزان‌تر گاز بدهيم و 14 ماه هم گاز مجاني بدهيم.
وي بيان کرد: بايد با مردم راست صحبت کرد، دولت نتوانست دفاع کند و امروز دولت به پرداخت يک ميليارد و 475 ميليون دلار محکوم شده و از طرفي هم 2.5 ميليون دلار هم تا پايان دوره گازرساني تعهد گازي بايد ارزان‌تر گاز بدهيم، ما از قرارداد فاسد همان دوره دوم خرداد و زمان وزارت آقاي زنگنه ضرر کرديم، اما عده‌اي مي‌گويند که ما در دهه 80 نيز محکوم شديم اما نمي‌گويند آن زمان رفتيم شکايت کرديم و موفق هم شديم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد

به گزارش "ورزش سه"، برنامه مسابقات هفته‌های سی و یکم تا سی و چهارم و یک دیدار معوقه از هفته بیست و هشتم لیگ یک در فصل 03-1402 اعلام شد.

با توجه به لزوم برگزاری همزمان دو هفته پایانی مسابقات لیگ یک هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌ها، میزبان باید تمهیدات لازم را در این خصوص در نظر بگیرند.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

هفته سی و یکم:
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت
دریا کاسپین بابل-  آبی پوشان جنوب- ساعت ۱۷:۱۵- ورزشگاه  شهدا
فجر شهید سپاسی شیراز -  مس شهر بابک- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه حافظیه شیراز

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
داماشیان گیلان -  مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه شهید عضدی رشت
سایپا تهران -  شهر راز شیراز- ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه انقلاب کرج
شهرداری آستارا -  آریو اسلامشهر- ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه وحدت آستارا
خوشه طلایی ساوه -   پارس جنوبی جم- ساعت ۱۸- ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
نفت و گاز گچساران -  نفت مسجد سلیمان - ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه شهدای نفت گچساران

شاهین بندرعامری-  خیبر خرم آباد ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت
مس کرمان -  چادرملو اردکان- ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

معوقه از هفته بیست و هشتم
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت
آبی پوشان جنوب-فجر شهید سپاسی شیراز ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود.

هفته سی و دوم
پنجشنبه ۳ خرداد
مس شهر بابک-  شهرداری آستارا- ساعت ۱۸- ورزشگاه شهید سلیمانی
مس سونگون ورزقان - خوشه طلایی ساوه- ساعت ۱۸- ورزشگاه یادگار امام
شهر راز شیراز-  دریا کاسپین بابل- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه حافظیه
آریو اسلامشهر-  شاهین بندر عامری- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه امام خمینی
داماشیان گیلان -  نفت و گاز گچساران- ساعت ۱۸:۴۵- ورزشگاه شهید عضدی

شنبه ۵ خرداد:
پارس جنوبی جم - مس کرمان- ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه تختی

آبی پوشان جنوب-  خیبر خرم آباد- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه متعاقبا اعلام می گردد
نفت مسجد سلیمان - سایپا تهران - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهید بهنام محمدی
چادرملو اردکان- فجر شهید سپاسی شیراز- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهید نصیری

هفته سی و سوم
پنجشنبه ۱۰ خرداد
مس کرمان- نفت مسجد سلیمان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان
دریا کاسپین بابل- پارس جنوبی جم- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهدا سیمرغ
شاهین بندرعامری- چادرملو اردکان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر
خوشه طلایی ساوه- داماشیان گیلان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
آبی پوشان جنوب- مس شهر بابک- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه متعاقبا اعلام می گردد
فجر شهید سپاسی شیراز- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه حافظیه شیراز
شهرداری آستارا- شهر راز شیراز- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه وحدت آستارا
خیبر خرم آباد- آریو اسلامشهر- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه تختی خرم آباد
سایپا تهران- نفت و گاز گچساران- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه انقلاب کرج

هفته سی و چهارم
چهارشنبه ۱۶ خرداد
داماشیان گیلان- سایپا تهران- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید عضدی رشت
مس شهر بابک- شاهین بندرعامری- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید سلیمانی شهر بابک
پارس جنوبی جم- فجر شهید سپاسی شیراز- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه تختی جم
چادرملو اردکان-   دریا کاسپین بابل- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد
نفت مسجد سلیمان- خوشه طلایی ساوه- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان
شهر راز شیراز- خیبر خرم آباد- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه حافظیه شیراز
مس سونگون ورزقان- مس کرمان- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه یادگار امام تبریز
نفت و گاز گچساران- شهرداری آستارا - ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه شهدای نفت گچساران
آریو اسلامشهر- آبی پوشان جنوب- ساعت ۱۹:۴۵- ورزشگاه امام خمینی اسلامشهر

دیگر خبرها

  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است