Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@09:57:48 GMT

معرفی بهترین پلیرهای موسیقی برای اندرویدی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۵۰۷۷۴

معرفی بهترین پلیرهای موسیقی برای اندرویدی‌ها

به گزارش خبرآنلاین، اما توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری برای افزودن قابلیت‌های بیشتر هنگام گوش دادن به موسیقی، اپلیکیشن های متنوعی را روی اندروید خلق کرده‌اند که باهم بهترین‌ها را در زیر مرور می‌کنیم:

Shuttle

شاتل از طراحی کلاسیکی برخوردار است که اجازه کاستومایز کردن رنگ‌ها را هنگام گوش دادن به موسیقی به کاربر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکولایزر، دانلود آرت ورک و دسترسی به last.fm ازجمله ویژگی‌های این اپلیکیشن است.
برای دانلود نسخه رایگان اینجا را کلیک کنید. برای دانلود نسخه پولی اینجا را کلیک کنید.

Phonograph

رابط کاربری قوی دارد که می‌توان لیست موسیقی خوبی برای خود تهیه کرد. تم‌ها و رنگ‌های متنوع دارد. به‌صورت خودکار آرت ورک موسیقی‌ها را دانلود می‌کند و از پلی بک پشتیبانی می‌کند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

Pulsar

ساختاری ساده و مینیمالیستی را در کنار آیکون‌ها و کلیدهای بزرگ دارد و جای قرار گرفتن متن آهنگ هنگام اجرا به خوبی تعریف‌شده است. پلی بک بدون تأخیر، دانلود آرت ورک، اکولایزر دستی از قابلیت‌های آن محسوب می‌شود.

برای دانلود نسخه رایگان اینجا را کلیک کنید. برای دانلود نسخه پولی اینجا را کلیک کنید.


Blackplayer

از متن با سایز بزرگ در بالای اجراکننده موسیقی استفاده می‌کند که از این نظر ساختاری شبیه ویندوز فون پیداکرده است.

کلیک روی آلبوم موسیقی، کاربر را به‌سوی تِرَک ها هدایت می‌کند. بخش اصلی هنگام اجرای موسیقی ساده و شفاف است تا کاربر دچار پیچیدگی نشود. این صفحه قابل ادیت توسط کاربر است.
برای دانلود نسخه رایگان اینجا را کلیک کنید. برای دانلود نسخه پولی اینجا را کلیک کنید.

Retro Music Player

مدرن و جذاب تعریف‌شده است و از فونت‌های غیربومی در ساختار اپلیکیشن استفاده‌شده است. صفحه اصلی اجراکننده زیبا و حرفه‌ای طراحی‌شده است و کاستومایز می‌شود.فعلاً تحت نسخه بتا راهی بازار شده است.
برای دانلود نسخه رایگان اینجا را کلیک کنید.


doubleTwist

قدیمی‌ترین اپلیکیشن پخش موسیقی در اندروید است که همچنان نفس می‌کشد. با نرم‌افزارهای جانبی و سخت‌افزارهایی مانند اسپیکرهای هوشمند به خوبی کار می‌کند و تنها اپی است که پادکست را اجرا می‌کند.
برای دانلود نسخه رایگان اینجا را کلیک کنید. برای دانلود نسخه پولی اینجا را کلیک کنید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد

سرمربی تیم پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با آلومینیوم بازی همیشگی خود را انجام نداده و عملکرد ضعیف خط دفاعی باعث حذف تیمش در مرحله یک‌هشتم نهایی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اوسمار ویرا پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

 

مشکل ما امروز در بخش دفاعی بود، نه بخش تهاجمی

وی در پاسخ به سؤالی درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه دو گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه 90 و یک گل در دقیقه 100 بخورید.

 

فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در بازی لیگ هم که یک بر صفر اینجا شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس دو به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

 

خوردن 4 گل ناراحتم می‌کند!

«هواداران پرسپولیس باخت با چهار گل را به یاد ندارند.»، اوسمار در واکنش به طرح این موضوع توضیح داد: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد