Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان نهاوند نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های نهاوند برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازپایگاه خبری گرو، در این نمایشگاه بیش از 50 اثر از 7 هنرمند شهرستان نهاوند در چهار خط ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته‌نستعلیق برگرفته از آثار و دست‌نوشته‌های امام راحل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آثار از هنرمندان برجسته خوشنویس شهرستان نهاوند آقایان حسن فرهادی، صمد سوری، علی میرزایی، حسین سلگی، تیمور نجیبی، سید بهاءالدین حسینی، محمدحسین جعفری و علی شهبازی است که با همکاری انجمن خوشنویسان شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین مردم در 15 خرداد سال 42 برپاشده است.

این نمایشگاه از 14 خردادماه به مدت 10 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۴ تا ۱۹ بعدازظهر میزبان علاقه‌مندان و مردم روزه‌دار و مؤمن شهرستان نهاوند است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور صابر جعفری کافی‌آباد، رئیس مرکز، و سجاد یاهک، معاون مرکز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار خواهد شد. 

در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله پژوهشی مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی داده خواهد شد.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز  مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری خواهد بود.

در این نشست همچنین درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیح داده خواهد شد.

از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران  و اصحاب رسانه دعوت می‌شود در این نشست خبری شرکت فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید