Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهرلنده گفت: بدون شک حوادث و جریانات قبل از انقلاب از مهمترین نقطه سرآغاز یعنی قیام خونین 15خرداد سرچشمه گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، غلام محمد مونه زاده ضمن گرامیداشت یادوخاطره بنیانگذارانقلاب اسلامی و قیام خونین 15خرداد اظهارکرد: رجعت امام خمینی(ره) شوک سنگینی برای ملت همیشه داغدار ایران بود ولی انتخاب مقام معظم رهبری توانست در این سال ها راه و یاد امام را برای همیشه زنده و جاوید نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی از ابتدای آغاز خود دست خوش حوادث تلخ و شیرینی بوده است که لحظه لحظه آن آغشته به خون جوانانی است که برای حفظ آن از همه هستی خویش گذشتند تا انقلاب جاودان بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر لنده تصریح کرد: بدون شک حوادث و جریانات قبل از انقلاب از مهمترین نقطه سرآغاز یعنی قیام خونین 15خرداد سرچشمه گرفته است.

وی تاکیدکرد: قیام خونین مردم در روز 15خرداد سال 1342درحقیقت اولین جرقه بیداری ملت در در پیوند عمیق دین با سیاست بود که با هوشیاری و بصیرت ملت رقم خورد.

مونه زاده اظهارکرد: خلق حماسه های مختلف از سوی ملت ایران بعد از قیام خونین 15خرداد نشان از افزایش بصیریت و هوشمندی ملت ایران در تبعیت از کلام نافذ ولایت فقیه است.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و معلم استان آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست، افرادی که در این عملیات شرکت داشتند توانستند به موفقیت دست پیدا کنند، چون چون اعتقاد و ایمان محکم به راه و آرمان خود داشتند؛ اکثریت افراد شرکت کننده در این عملیات قرآن کریم را حفظ هستند

وی افزود: حمله به کنسولگری ایران اشتباه بزرگی بود که کشور‌های متخاصم مرتکب شدند که ایران اسلامی با عملیات وعده صادق پاسخ شجاعانه‌ای را داد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: به فضل الهی با این عملیات ابهت باقی مانده آمریکا و صهیونیسم فرو ریخت، برای نخستین بار از داخل خاک مقدس نظام جمهوری اسلامی این اتفاق مبارک به نیابت از همه نیرو‌های مسلح انجام شد که این موضوع از عظمت اسلام، انقلاب، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب سرچشمه گرفت.

وی اضافه کرد: علت ماندگاری نام و یاد و راه آیت‌الله شهید مطهری باید واکاوی و برای نسل جدید کشورمان مشخص شود که در این موضوع والدین، عنایات اهل بیت (ع) و تلاش شخص ایشان تاثیرگذار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی تصریح کرد: تکریم والدین، دعای پدر و مادر و همچنین زحمات اساتیدی همچون علامه طباطبایی باعث شد که نام و یاد آیت‌الله مطهری به معنای واقعی کلمه در تاریخ انقلاب ماندگار شود.

وی عنوان کرد: شهید مطهری دائم الوضوء بودند و در نماز همواره خضوع و خشوع را رعایت می‌کردند، تحقیق و پژوهش پیرامون همه موضوع‌ها و مباحث در راس فعالیت‌های ایشان قرار داشت و به نیازمندی‌ها و اقتضائات روز جامعه از جمله سینما، مطبوعات و ... اشرافیت داشتند.

دیگر خبرها

  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند