Web Analytics Made Easy - Statcounter


بازیکن تیم ملی فوتبال ضمن تاکید بر اینکه روی حمایت هواداران حساب می کنند گفت: بازی برابر مونته نگرو که در اروپا از جایگاه بالایی برخوردار است، تجربه خوبی بود.

به گزارش بی‌باک، علی کریمی با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال ایران با مونته نگرو که به برتری ملی پوشان کشورمان انجامیدگفت: مسابقه بسیار خوبی برای ما در مقابل یک تیم خیلی خوب بود چرا که مونته نگرو در مرحله انتخابی جام جهانی در اروپا در جایگاه بسیار خوبی (درگروه خود) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این فرصت را داشتیم که بازیکنان جدیدی را آزمایش کنیم. به عقیده من ما نمایش خوب و آزمون خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی در خصوص کیفیت تیم حریف در ادامه بیان کرد: برای ما بسیار خوب است که در مقابل این حریفان قرار بگیریم و در طول مسابقه تا این حد تحت فشار باشیم. مصاف با مونته نگرو باعث شد تا سطح کیفیت و بازیکنان بالا رود و موجب رقابت بیشتر ما می‌شود.

کریمی در پایان درباره مسابقه با ازبکستان گفت: ما اکنون ۷ روز جهت بازیابی (ریکاوری) و آمادگی برای مسابقه با ازبکستان فرصت داریم. این مسابقه سال برای ما خواهد شد. ما این فرصت را خواهیم داشت تا با حمایت هواداران مان مسابقه دهیم. من این پیام را به آنها می‌فرستم که ما روی حمایت آنها در استادیوم حساب می کنیم به سبب آنکه وقتی باهم هستیم ما قوی تریم.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دفاع وسط سرخپوشان، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنان ممتاز و موثر برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و درخشش آنها همواره الهام بخش دیگر بازیکنان این تیم است.

کنعانی‌زادگان که در این بازی در پست همیشگی خود بازی می‌کرد و مقابل حمله‌وران نساجی آنقدرها هم به دردسر نیفتاد، در پایان مسابقه با سوت داور این چنین به شادی برخاست.

او در ابتدا سمت علیرضا بیرانوند رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد و سپس طرف هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه وطنی را گرفت و در نهایت با نشان دادن آسمان به نوعی پیغام خود را به عکاسان حاضر در گوشه و کنار ورزشگاه وطنی رساند که لطفی پشت پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بوده است.

مسابقه‌ای که قرمزها با یک یار کمتر موفق به پیروزی در آن شدند. آن هم در شرایطی که حتی در مسابقه یازده به یازده هم به نظر می‌رسید نساجی شانس زیادی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد.

عکس‌ها: معین نادری

دیگر خبرها

  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد