Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد زندی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در بازشماری قبلی توسط منتخبینی از بسیج و اداره تعاون خرمشهر و پس از ارزیابی آنها و دریافت تائیدیه از سوی هیئت نظارت استان، ۳۰ صندوق در فرمانداری آبادان مورد شمارش مجدد قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با توجه به جوسازی های ایجاد شده توسط انتشار عکسهای مربوط از روند بازشماری آرا توسط برخی از افراد در فضای مجازی برای خدشه وارد کردن به این اقدام، افراد مذکور به صورت کاملا بی طرفانه کار بازشماری صندوق های مربوطه را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آبادان بیان کرد: بازشماری آرای ۳۰ صندوق یاد شده، تنظیم صورت جلسات، ورود اطلاعات به سامانه مربوطه، تطبیق اطلاعات و مغایرت گرفتن انجام و گزارش مربوطه به هیئت نظارت استان خوزستان ارسال شده است ولی برخی ها با انتشار مطالبی خلاف واقع در فضای مجازی، موضوع انتخابات در آبادان را باطل خواندند و این در حالی است که چنین چیزی هنوز از سوی هیئت نظارت استان تائید و اعلام نشده و تاخیر در اعلام نتیجه بازشماری آرا نیز به منزله صحت گفتار این افراد نیست.

زندی عنوان کرد: به هر حال وقتی انتخاباتی با این وسعت و طی دو روز کار مستمر بخواهد دنبال شود، امکان بروز خطا توسط شمارندگان آرا آن هم با توجه به کثرت کاندیداها و صندوقهای اخذ رای وجود دارد اما این نمی تواند به معنای دخل و تصرف در آرا باشد.

وی تصریح کرد: رای مردم برای ما حکم حق الناس را دارد و از این رو تمامی دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات اعم از هیئت های اجرایی، نظارت، فرمانداری و سایر افراد مرتبط تمامی تلاش خود را برای صیانت و پاسداری از آراء مردم به کار برده اند و اقدام برخی از افراد در انتشار مطالبی تحت عنوان مهندسی انتخابات و یا شمارش آرا به نفع و یا ضرر کاندیداها کار شایسته و درستی نخواهد بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آبادان گفت: هیئت نظارت استان خوزستان با بازشماری مجدد ۱4 صندوق از ۳۰ صندوق بازشماری شده، موافقت کرده که برای بازشماری مجدد این صندوقها و طی مراحل بعدی آن، پنج روز کاری زمان تعیین شده و به این ترتیب تا پایان هفته جاری نتیجه نهایی آرای انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش