Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:56:56 GMT

سعید صدراییان و دخترش مهمان برنامه سحرگاهی شبکه کودک

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۵۲۸۶۸

سعید صدراییان و دخترش مهمان برنامه سحرگاهی شبکه کودک

سعید صدراییان سردبیر خبرگزاری مهر مهمان برنامه «سر سفره خدا» در شبکه کودک سیما می شود.

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از روابط عمومی شبکه کودک،سعید صدراییان سردبیر خبرگزاری مهر امشب دوشنبه ۱۵ خردادماه به همراه دختر ۷ ساله خود فاطمه، مهمان برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» در شبکه کودک سیما می شود.

سعید صدراییان هم اکنون مدیر فرهنگی منطقه دو شهرداری تهران است و ریاست فرهنگسرای ابن سینا را نیز برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدراییان که مدرس مجموعه دروس علوم سیاسی در دانشگاه نیز هست در گذشته مدیریت فرهنگی منطقه شش شهرداری تهران و همچنین مدیریت طرح و برنامه موسسه سپهر ایرانیان (مدارس ایرانیان خارج از کشور) را بر عهده داشته است.

«سر سفره خدا» برنامه سحرگاهی شبکه کودک سیماست که با ترکیبی متفاوت از سایر برنامه های سحرگاهی و در فضایی شاد و پرنشاط تقدیم کودکان روزه اولی کشورمان می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد

به گزارش پارس نیوز ، مجموعه «نون. خ ۵» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجیدر ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد.

نون خ ۵» از پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد. فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

دیگر خبرها

  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • سر سفره خدا خوش درخشید
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»