Web Analytics Made Easy - Statcounter

"مصطفی کواکبیان" دبیر کل حزب مردم سالاری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که کدام بخش از سیره امام(ره) باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، عنوان داشت: همه جنبه های اندیشه امام(ره) باید جدی گرفته شود و در شرایط و مناسبتی‌هایی برخی جنبه‌هایش، باید برجسته‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر کل حزب مردم سالاری ادامه داد: بعنوان مثال مردم اگر احساس کنند که ارزش های اسلامی نظام تضعیف می‌شود لازم است که بر اسلامیت نظام تاکید ویژه شود و اگر زمانی احساس شود که برجمهوریت هجمه وارد می‌شود که مردم چرا باید رای دهند؛ لازم است که در اینجا بر مردم سالاری و جمهوریت نظام تاکید کنیم؛ همانطور که مردم با شرکت در انتخابات به جمهوریت تاکید داشتند.

کواکبیان با اشاره به اینکه چرا امام(ره) استکبار را آماج تهاج انقلابی قرار می‌دادند،خاطر نشان کرد: موضوع استکبار ستیزی و مقابله با قدرتهای استکباری یکی از بحث هایی است که همیشه مورد توجه قرار بگیرد و در فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از جنبه های انقلابی گری و مباحث همین بود؛ لذا باید متناسب با شرایط باید پیش برویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

لَبَّیکَ الّلهُمَّ لَبَّیکَ، لَبَّیکَ لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ، إنَّ الْحَمْدَ وَ النِّعْمَةَ لَکَ وَالْمُلکَ، لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد