Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی زیبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار، با اشاره به برگزاری نشست بررسی صحت برگزاری انتخابات شورای شهر سبزوار که در استان برگزار شده است، اظهار داشت: طی چند روز آینده گروه کارشناسی هیات نظارت برای تحقیقات میدانی درباره صحت انتخابات شورای شهر عازم سبزوار می‌شوند.

وی ادامه داد: این گروه کارشناسی نشستی برای بررسی صلاحیت برگزاری انتخابات در سبزوار با هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سبزوار و شورای تامین برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سبزوار با اشاره بر لزوم بررسی میزان تخلفات نامزدهای منتخب، افزود: این گروه کارشناسی پس از برگزاری نشست در مورد تایید انتخابات، ابطال برخی از صندوق‌های آراء و ابطال کامل انتخابات تصمیم‌گیری می‌کنند.

زیبایی با بیان اینکه احتمال ابطال کامل انتخابات شورای شهر سبزوار وجود دارد، بیان کرد: پس از اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار حدود 40 نامزد انتخابات نسبت به صحت انتخابات اعتراض کرده‌اند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری انتخابات تخلفاتی به هیات نظارت بر انتخابات گزارش شد که تاثیر این تخلفات بر آرای نامزدهای منتخب مورد بررسی قرار گرقت.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سبزوار با بیان اینکه ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر بستگی به حجم تخلفات نامزدهای منتخب دارد و طی بررسی های اولیه هیات نظارت بر انتخابات هیچگونه تاثیری در نتایج نداشته است، گفت: پس از اعلام نتایج پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار از سوی فرمانداری نامزدهای معترض دو روز فرصت اعتراض به نتایج را داشتند که طی این دو روز هیچگونه مستندی از تخلفات به هیات نظارت بر انتخابات سبزوار نرسید.

زیبایی یادآور شد: نامزدهای معترض پس از اعلام صحت برگزاری انتخابات در سبزوار اعتراض خود را به هیات نظارت بر انتخابات استان اعلام کرده اند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود