Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کارتن‌خواب اجير شد تا نقش پدر عروس را بازي کند. يک سال پيش خانواده دختر جواني به پليس مراجعه کردند واز گم شدن دختر 19 ساله‌شان به نام «نيلوفر» خبر دادند.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، وي افزود: پسري که پايش به زندگي دخترم باز شده بود، از نظر من لياقت او را ندارد. در اين مدت دخترم را محدود کرده بودم و رفتارهايش را زير نظر داشتم تا اينکه روز گذشته وقتي به خانه آمدم، متوجه خارج شدن دخترم از خانه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچه منتظر مانديم، ديگر برنگشت و تلفنش را هم خاموش کرد، حتي با همه دوستانش که احتمال مي‌داديم به خانه آنها رفته باشد، تماس گرفتيم، اما همه از سرنوشت دخترم بي‌خبر بودند.

با گم شدن دختر جوان، ماموران در گام نخست احتمال دادند خواستگارش از سرنوشت نيلوفر اطلاعي داشته باشد و با تجسس‌هاي فني و پليسي توانستند خانه «حسين» را در غرب تهران شناسايي کنند، اما وقتي به خانه پسر 24 ساله رفتند، با صحنه عجيبي روبه‌رو شدند.

پدر حسين وقتي ماموران را پيش‌روي خود ديد، در حالي که نگران شده بود ادعا کرد مدتي است اطلاعي از پسرش ندارد و تنها گاهي وي به مادرش تلفني زنگ مي‌زند.

مرد موسفيد به ماموران پليس Police گفت: پسرم قصد ازدواج با دختر جواني را داشت که از وي خواستيم کمي صبر کند تا شرايط کاري‌اش بهتر شود و بعد به خواستگاري نيلوفر برويم که آخرين بار حسين براي رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و ديگر برنگشت و مادرش مي‌گويد چند باري با حسين تلفني حرف زده و وي به خاطر ماموريتي در تهران نيست.


با اين ادعاها، ماموران احتمال دادند که دختر و پسر جوان براي ازدواج با هم از خانه فرار Escape کرده‌اند.

تجسس‌ها ادامه داشت تا اينکه پسر جوان پس از دو ماه به خانه برگشت و ادعا کرد قصد دارد به خارج از کشور برود تا در آنجا زندگي جديدي را شروع کند.

پدر حسين که به حرف‌هاي پسر جوانش ظنين شده بود و نمي‌خواست پسرش را براي هميشه از دست بدهد، با ماموران تماس گرفت و آنان را در جريان سفر ناگهاني پسرش قرار داد.

ماموران خيلي زود به خانه حسين رفته و وي را تحت بازجويي قرار دادند، اما پسر جوان ادعا ک رد که از دختر مورد علاقه‌اش خبري ندارد.

وي گفت: به نيلوفر علاقه زيادي دارم، اما وقتي ديدم قصد دارد به خاطر من خانواده‌اش را ترک کند، رابطه‌ام را قطع کردم تا پاي من گير نيفتد.

ماموران ادعاهاي حسين را نمي‌پذيرفتند و وي را به صورت نامحسوس تحت‌نظر قرار دادند و به تعقيب پسر جوان دست زدند تا اينکه ساعت 9 شب همان روز وقتي حسين به خانه‌اي در شرق پايتخت رفت و همين کافي بود تا ماموران زنگ خانه را به صدا درآورند و حسين که با ديدن ماموران شوکه شده بود، لب به اعتراف باز کرد.


نيلوفر آرام آرام با شناسنامه‌هايي که در دست داشت، از پله‌ها پايين آمد و ادعا کرد که زن و شوهر رسمي هستند و کسي نمي‌تواند آنها را از هم جدا کند.

ماموران با ناباوري به بررسي شناسنامه دختر و پسر جوان پرداختند و سند ازدواج رسمي آنها و ثبت در شناسنامه‌هاي‌شان را ديدند، اما اينکه چطور بدون اجازه پدر و مادر نيلوفر و حسين توانسته بودند دست به اين ازدواج پنهاني بزنند، معماي ديگري بود که ماموران از آن رازگشايي کردند.

نيلوفر که نمي‌خواست کسي به دردسر بيفتد، با گريه گفت: وقتي با مخالفت‌هاي خانواده‌هاي‌مان براي ازدواج روبه‌رو شديم، تصميم گرفتيم از خانه فرار و با طراحي نقشه‌اي با هم ازدواج کنيم. حسين نيز گفت: نيلوفر در زمان فرار از خانه همه مدارک خانواده‌اش را نيز همراه داشت و بعد از صحبت کردن با مرد کارتن‌خواب و دادن پول وي را راضي کرديم تا نقش پدر نيلوفر را بازي کند.

مرد کارتن‌خواب با پوشيدن لباس شيک به دفترخانه آمد و وقتي نقشه‌مان عملي شد و من و نيلوفر ازدواج کرديم، يک ميليون تومان به وي داديم و زندگي جديدمان را شروع کرديم.خانواده‌هاي زوج جوان وقتي در جريان اين سناريوي عاشقانه قرار گرفتند، ديگر راهي جز قبولي ادامه زندگي نديدند و با پذيرفتن اين واقعيت با همه دلخوري‌هايي که وجود داشت، به عروس و داماد تبريک گفتند و تنها پدر نيلوفر بود که حتي در مراسم جشني که خانواده‌هاي حسين و نيلوفر برپا کرده بودند، حاضر نشد.


توصيه کارشناس
يک روان‌شناس در اين خصوص به خانواده‌ها گفت: در شرايط حاضر که دختران و پسران، همسران خود را انتخاب مي‌کنند، خانواده‌ها اگر دليلي براي مخالفت دارند بايد با منطق قابل پذيرش کنند، در غير اين صورت بايد اين اجازه انتخاب را به آن داده و هم‌قدم شوند، اما در همه اقدامات تحقيق و آشنايي از سوي دو طرف خانواده‌ها بايد صورت گيرد تا مشکلات بعد از ازدواج به وجود نيايد.

وي افزود: در صورت ناراضي بودن خانواده‌ها در اين شرايط پيشنهاد مي‌شود که به جاي محدود کردن، دختر و پسر را نزد کارشناسان ببرند و مشاوره بگيرند.

شناخت و بحث استفاده از مشاوره‌ها در ازدواج‌ها مي‌تواند پايه زندگي‌ها را محکم‌تر کند، چراکه خيلي از ازدواج‌هاي خياباني و دوستي بعد از مدت زماني به جدايي مي‌رسد و شاهد طلاق‌هايي مي‌شويم که در آن دختران شرمسار به خانه‌اي بازمي‌گردند که همه اعضاي آن با نيش و کنايه به استقبال‌شان مي‌روند
رکنا
110
اين اخبار را از دست ندهيد:
يک نوزاد چند دقيقه بعد از تولدش راه رفت! + عکس
پسر جوان در مورد ارتباط شومش با 19 دختر زنجاني توضيح داد!
عملي کثيف با دو دختر خانم جوان در حاشيه يک بزرگراه + عکس
با عملي که دانشجوي شهرستاني دور از چشم مادرم با من کرد مجبور شدم من هم..


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای چینی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی