Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است بازی برابر مونته‌نگرو بسیار سخت بود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره کمپ اتریش اظهار داشت: من کمی دیر به بازیکنان ملحق شدم اما امکانات مناسبی نظیر زمین و چمن مناسب برای تمرین تیم ملی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم در این کمپ خوب کار کرده و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته است. با توجه به اینکه فشار تمرینات بالاست، به خاطر حضور اکثر بازیکنان در لیگ، نباید فشار تمرینی وجود داشته باشد اما خوشبختانه در این کمپ ملی‌پوشان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.
وی درباره دیدار برابر مونته نگرو گفت: بازی با تیمی بود که در سطح بالایی قرار داشته و بازیکنانی دارد که در لیگ اروپا شاغل هستند. بازی مقابل مونته‌نگرو یک دیدار بسیار محکمی برای ما بود. مونته‌نگرو همانند ازبکستان بازی می‌کند و ما توانستیم با شبیه‌سازی این دیدار دوستانه، پیروز میدان شویم. فکر می‌کنم بازیکنانی که در اردو حضور دارند آماده هستند و فقط مسعود شجاعی و چند بازیکن دیگر پرسپولیس به تیم ملی اضافه خواهند شد و مطمئنم با کیفیت بالای خود به تیم ملی کمک می‌کنند تا بتوانیم مقابل ازبکستان بازی خوبی را به نمایش گذاشته و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حضور بازیکنان جوان و بازی دادن به آنها در تیم و روندی که تیم ملی رو به جلو طی می‌کند، تصریح کرد: تیم جوانی داریم و بازیکنان خوبی هستند که در باشگاه‌های خود بازی می‌کنند. روز گذشته (یکشنبه) تیم ملی ایران با چند بازیکن جوان کنار ملی‌پوشان پر تجربه برابر مونته‌نگرو بازی کرد. تیم مقابل بسیار قوی بود. این تیم از بازیکنانی بهره می‌برد که در منچسترسیتی، اتلتیکو مادرید، یوونتوس و سویا اسپانیا بازی می‌کنند و ما با تیم جوان خود این دیدار را بردیم.
وی در پایان گفت: اگر با تلفیقی از بازیکنان جوان و پر تجربه ادامه دهیم و خوب کار کنیم در آینده تیم قوی و موفقی خواهیم داشت.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!

بازیکنان تیم فوتبال گل گهر در دیدار با شمس آذر در 2 نیمه پیراهن‌های متفاوتی بر تن داشتند!

طرفداری | دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد.

تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده