Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بازدید که یونس رنجکش را فرماندهی انتظامی آستارا همراهی می کرد، از نزدیک ضمن گفتگو با کسبه وضعیت بازار ساحلی را بررسی کردند.

فرماندار آستارا در این بازدید ضمن تاکید بر رفع مشکلات وکاستی های بازار ساحلی این شهر برنامه ریزی های جامع تر برای پویایی بازار آستارا را ضروری دانست.

یونس رنجکش افزود: مشکلات امروز و رکود حاکم بر بازارساحلی بیشتر به نوع رویکرد های سنتی این بازار و مشکلات انباشته شده از گذشته بر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از گذشته به دلیل موقعیت مرزی بودن آستارا بازار ساحلی این شهر با محوریت واردات کالاهای خارجی بویژه پوشاک تنظیم شده است اما اکنون با توجه به تغییر سیاست و محدودیت های ایجاد شده برای واردات کالا می بایست نوع رویکرد ها تغییر کند.

وی ضمن تاکید بر حمایت از بازاریان و کسبه این شهرستان و پرهیز از برخورد هایی که منجربه وارد شدن صدمه به کسبه خرد می شود یادآور شد: در کنار اعمال قانون باید شرایط محلی و موقعیت شهری مرزی مانند آستارا نیز در نظر گرفت و اجرای قوانین باید مبتنی بر شرایط محلی باشد.

وی یادآور شد: یکی از دغدغه های کسبه این شهر برخورد های است که در زمینه قاچاق کالا انجام می شود که در این زمینه ضمن تشکر از نیروی انتظامی و سایر نهادهای نظارتی که در مسیر اجرای قانون حرکت می کنند، ادارات صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف هم تکالیف و وظایفی دارند که باید انجام دهند.

وی اضافه کرد:این نهاد های مرتبط با بازار باید برای تغییر الگوهای کسب و کار متناسب با شرایط جدید و تحولات ایجاد شده برنامه ریزی داشته و یا برای آینده اقدامات اثر بخشی را به اجرا بگذارند.

به گفته رنجکش، بازار ساحلی آستارا نبض حیات اقتصادی این شهرستان است و با توجه به اینکه یکی از جاذبه های گردشگری آستارا است باید پویا تر و مورد حمایت جدی قرار گیرد و فرمانداری آستارا تمام تلاش خود را برای رفع نگرانی های بازار انجام خواهد داد و در این زمینه تصمیماتی نیز گرفته شده است.

در این بازدید چند تن از کسبه بازار ضمن تشکر از حضور فرماندار با طرح مشکلات و مسائل بازار خواستار حمایت های لازم در این زمینه شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد محمدی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان شوش در استان خوزستان گفت: روز یکشنبه ۲ پسر دانش‌آموز بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آنها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.

بیشتر بخوانید: ماجرای مرگ مرموز زن میانسال در حمام خانه‌اش

وی افزود: این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد و او را به بیمارستان منتقل کردند. اما ساعتی بعد پسر نوجوان جان باخت و بدین‌ترتیب دستور شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده این دانش‌آموز که از ماجرا باخبر شده بودند، ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل را که یک پسر ۱۴ ساله است به پلیس معرفی کردند و پس از تشکیل پرونده، وی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229110 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • تاثیر گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد | مي‌گويند بي‌حجاب راه نده اما در شأنم نیست | می‌آیند، رفت و آمد يك‌سوم مي‌شود!
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد