Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه نهاوند گفت: انتخاب بجا و شایسته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد و خواب آن‌ها را آشفته کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی با اشاره به آغاز بیست و نهمین سال زعامت مقام معظم رهبری بعد از امام راحل گفت: بعد از ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) که حزن و اندوهی ابدی برای ملت مسلمان ایران بود خبرگان رهبری تصمیمی مهم و بجا اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری بلافاصله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را که فردی انقلابی و بزرگ‌شده مکتب امام راحل بود را به‌عنوان رهبر انقلاب معرفی کردند تا نقشه دشمنان انقلاب را نقش بر آب کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: این انتخاب بجا و آگاهانه مجلس خبرگان رهبری خواب دشمنان انقلاب اسلامی را آشفته کرد چون آن‌ها خیلی امید داشتن که با رحلت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی هم از بین برود.

مغیثی گفت: حضور بیش از 10 میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر مطهر امام خمینی (ره) به‌خوبی نشان داد پیوند بین مردم و رهبر و مقتدایشان ناگسستنی است و بعد از امام نیز مردم همواره پشتیبان مقام معظم رهبری بودند و در زمان‌های مختلف به‌فرمان ایشان لبیک گفتند.

وی بیان داشت: به حمدالله مقام معظم رهبری نیز در این 28 سال که سکان‌دار این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند راه امام خمینی (ره) را باقدرت و شجاعت ادامه دادند و دشمنان انقلاب را ناامید کردند.

مغیثی گفت: در طول این 28 سالی که از زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌گذرد با درایت و هوشمندی ایشان، بحران‌های عظیمی مانند فتنه‌های 78 و 88 و مشکلات مجلس ششم با حضور مردم و رهبری‌های داهیانه ایشان مدیریت شد.

وی افزود: هرکدام از این مشکلات و بحران‌ها می‌توانست انقلاب اسلامی را نابود کند که باید از این حوادث برای آینده انقلاب درس بگیریم.

امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: هرچه مردم از ولی‌فقیه حمایت کنند و درصحنه حاضر باشند و حول محور ولایت وحدت داشته باشند یقیناً در مقابله با خطرات و دشمنی‌های استکبار جهانی موفق‌تر خواهیم بود.

*** قیام خونین 15 خرداد سرآغاز سرنگونی رژیم منحوس ستم‌شاهی بود

حجت‌الاسلام مغیثی در ادامه با اشاره با 15 خرداد و قیام خونین مردم برعلیه رژیم ستم‌شاهی گفت: حادثه مهمی که در تاریخ 15 خرداد سال 42 اتفاق افتاد سرآغاز تحولی مهم در عرصه مبارزات مردم ایران برعلیه حکومت سرسپرده پهلوی بود.

وی اظهار داشت: در 13 خرداد سال 42 امام خمینی (ره) در مدرسه فیضیه سخنرانی بسیار مهمی برعلیه وضعیت موجود در کشور و برعلیه رژیم منحوس پهلوی ایراد کردند که در نوع خود این سخنرانی بی‌سابقه بود.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همین سخنرانی باعث شد 2 روز بعد یعنی در 15 خرداد ساواک امام خمینی (ره) را دستگیر کند که خبر این دستگیری موجی از اعتراض و تظاهرات را در پی داشت.

مغیثی با اشاره به کشتار وحشیانه مردم در این روز گفت: مردم به نشانه اعتراض به این اقدام کفن‌پوش به خیابان‌ها آمدند که در شهرهای ورامین، شیراز، تهران، قم و خیلی از شهرهای دیگر مردم توسط عوامل شاه به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: با این اقدام حکومت، طاغوت توانست 15 سال دیگر بر خفقان و ظلم‌های خود ادامه دهد ولی این قیام سرآغاز تحولی بزرگ در مبارزات مردم بود و درنهایت به سرنگونی رژیم پهلوی منجر شد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: وقتی از امام خمینی (ره) در سال 42 سؤال کردند با کدام نیرو می‌خواهید با شاه و آمریکا مبارزه کنید؟ ایشان پاسخ دادند نیروهای من در گهواره هستند که این پاسخ دوراندیشانه امام راحل در سال 57 متجلی شد و جوانان انقلابی ایران اسلامی برای همیشه رژیم ستم‌شاهی را نابود کردند.

وی با طرح این سؤال که امام این امید به جوانان را از کجا پیداکرده بود که در سال 42 این‌طور قاطعانه صحبت می‌کند؟ بیان داشت: اعتقاد امام به جوانان و دوراندیشی ایشان نشان می‌دهد که امام فردی الهی بود و به نهضتش اعتقاد و ایمان داشت و سرانجام همین جوانان 15 سال بعد از سال 42 در بهمن 57 موفق شدند انقلاب شکوهمند را به پیروزی برسانند و بعدازآن 8 سال جنگ تحمیلی را اداره کنند.

مغیثی گفت: تمام امید امام خمینی (ره) بعد از خدا به مردم و جوانان این مرزوبوم بود و پس از ایشان مقام معظم رهبری نیز همواره بر حضور مردم درصحنه تاکید دارند و اعتقاد و ایمان به جوانان را از نکات مهم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی عنوان می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است