Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:07:40 GMT

تصادف در جاده کندوان با 9 مصدوم ‌

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۵۵۱۰۹

خبرگزاري آريا - سخنگوي مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان مازندران‌ از مصدوم شدن 9 نفر بر اثر برخورد دو خودروي پژو پارس و 206 در جاده کندوان خبر داد.

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، سخنگوي مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان مازندران‌ از مصدوم شدن 9 نفر بر اثر برخورد دو خودروي پژو پارس و 206 در جاده کندوان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‌زکريا اشکپور اظهار کرد: در ساعت 14 و 51 دقيقه يکشنبه 14 خرداد خبر حادثه برخورد دو خودرو در جاده کندوان به مرکز پيام اورژانس غرب استان مازندران اعلام شد.

وي عنوان کرد: اين حادثه در اثر برخورد پژو پارس و 206 اتفاق افتاد و بلافاصله به آمبولانس‌هاي پايگاه‌هاي اورژانس در نزديک محل حادثه واقع در دزدبن در منطقه مجلار مأموريت اعلام شد.

اشکپور تعداد مصدومان اين حادثه را 9 نفر اعلام کرد و گفت: مصدومان اين حادثه يک مرد و هشت زن بودند که توسط تيم‌هاي اورژانس اعزامي پس از انجام اقدامات درماني اوليه بيمارستان طالقاني چالوس منتقل شدند.

سخنگوي مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي استان مازندران، يادآور شد: در ميان مصدومان اين حادثه يک زن باردار 33ساله بود که با مراقبت کامل به بيمارستان منتقل شد، بنابر گزارشات ارسالي مصدومي با حال وخيم گزارش نشد.
ايسنا
110
اين اخبار را از دست ندهيد:
عملي کثيف با دو دختر خانم جوان در حاشيه يک بزرگراه + عکس
درخواست يک اعدامي از رئيس قوه قضائيه/ خواهش مي کنم پرونده را .. + عکس
پسر جوان در مورد ارتباط شومش با 19 دختر زنجاني توضيح داد!
يک نوزاد چند دقيقه بعد از تولدش راه رفت! + عکس
با عملي که دانشجوي شهرستاني دور از چشم مادرم با من کرد مجبور شدم من هم..


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ترافیکی ساعت یک و ۱۴ دقیقه بامداد امروز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف شده است، افزود: این حادثه در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتری نطنز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد اورژانس برای حادثه ابراز کرد: در این حادثه چهار نفر شامل خانم ۵۵ ساله، آقا ۲۹ ساله و ۲ کودک ۵ و ۶ ساله مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه خانم ۲۴ ساله و نوزاد ۵ ماهه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6098895

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز