Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در جريان کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC که ساعاتي پيش در سن خوزه آمريکا آغاز شده، کمپاني کوپرتينويي از نسخه جديد macOS با عنوان High Sierra رونمايي کرد؛ اولين نسخه از سيستم عامل macOS که از واقعيت مجازي پشتيباني به عمل مي آورد.
تا پيش از اين براي اجراي محتواي واقعيت مجازي در مک مي بايست دست به دامان ويندوز مي شديد، اما اين مشکل بزرگ اپل در عدم ارائه گزينه اي مناسب در GPU براي اجراي روان محتواي واقعيت مجازي را برطرف نمي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوشبختانه اپل بالاخره تصميم گرفته که از جي پي يوي تاندربولت 3 مختص به خودش در WWDC رونمايي کند. اين کيت توسعه ميزبان يک جي پي يوي قدرتمند Radeon RX 580 کمپاني AMD است که قدرت لازم براي اجراي بي عيب و نقص محتواي واقعيت مجازي را تأمين مي کند. نکته خوب ديگر اين که مجهز به هاب يو اس بي نوع C هم هست.
مضاف بر اين در جريان WWDC 2017 اعلام شد که macOS از هدست هاي استيم VR و اچ تي سي وايو هم پشتيباني به عمل مي آورد. جالب توجه است که اپل طي اين رويداد در مورد پشتيباني از هدست آکيلس ريفت هيچ صحبتي به ميان نياورد.
به نظر مي رسد که آي مک جديد با نمايشگر 27 اينچي 5K رتينا (که به سي پي يوي کيبي ليک اينتل و قدرتمندترين کارت هاي گرافيکي AMD مجهز شده) گزينه اي بسيار عالي براي تجربه محتواي واقعيت مجازي در پلتفرم اپل باشد، به شرط آنکه بابت قيمت 1799 دلاري اش مشکلي نداشته باشيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد

سعید آجرلو: دولت ناراضی، مردم ناراضی، خودروساز ناراضی؛ این چه معادله ای است؟ آقای منظور! چرا ارز خودرو را تخصیص نمی دهند؟ نظام تخصیص ارز ناعادلانه و ناکارآمد است. آقای فرزین! دلار تلگرامی واقعیت است.

دریافت 32 MB

دیگر خبرها

  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • طرح پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت