Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@06:20:56 GMT

فاصله نیروهای دموکراتیک کرد با شهر رقه چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۵۶۱۱۷

آخرین تحولات میدانی از حومه شهر رقه، پایتخت خود خوانده گروه تروریستی داعش حاکیست، نیروهای موسوم به دموکراتیک کرد، عملیات جدیدی را در محور غربی انجام دادند و توانستند روستاهای قحطانیه، خاتونیه و مزارع قحطانیه را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

با پاکسازی این مناطق، تروریست های داعش در روستاهای « عدناینه، بیرهاشم، یعرب، رابیه، سکوره و ابوسوس» محاصره شدند و فاصله نیروهای کرد از محور غربی با شهر رقه به کمتر از ۵ کیلومتر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




صبح امروز، در ادامه عملیات نیروهای کرد در جنوب غرب شهر رقه، سد الحریه ( البعث) هم از وجود عناصر تروریستی پاکسازی شد. نیروهای کرد ساعتی قبل توانستند مواضع خود را در این منطقه تثبیت کنند.

نیروهای دموکراتیک کرد همزمان با انجام عملیات در محورهای شمالی، شرقی و غربی، روز گذشته عملیات گسترده ای را علیه مواضع تروریست های داعش در جنوب غرب شهر رقه آغاز کرده اند و با پشتیبانی جنگنده های آمریکایی، شهرک المنصوره را تصرف کردند. این شهرک در ۲۰ کیلومتری جنوب غرب شهر رقه واقع شده است.


عناصر تروریستی داعش امروز ضد حملاتی را برای اشغال شهرک المنصوره و مناطق حومه از جمله روستای « ابو قباب» انجام دادند که نیروهای کرد این حملات را دفع کردند. به گزارش مشرق، فاصله نیروهای کرد با شهر رقه از محور شمالی ۵ کیلومتر و از محور شرقی به ۳ کیلومتر کاهش یافته است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان

بازدید 8 پس از آنکه سپاه پاسداران امروز در اطلاعیه‌ای از دستگیری گروهی از شبکه پشتیبانی جیش العدل خبر داد، از ساعتی تصاویری از تبادل آتش در زاهدان منتشر شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه در پی رصد و پایش گسترده اطلاعاتی یک تیم تروریستی در خیابان کوثر زاهدان توسط نیروهای امنیتی شناسایی و به محاصره در آمده و هم‌اكنون درگیری میان نیروهای امنیتی و این تیم تروریستی در جریان است. نخستین تصاویر این درگیری که توسط محلی‌ها ثبت و منتشر شده را می‌بینید. بر اساس این تصاویر پهپاد شناسایی سپاه در حال پوشش هوایی منطقه درگیری است.

دیگر خبرها

  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس