Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:10:36 GMT

ضیافت اندیشه اصحاب رسانه گلستان برگزار می‎شود

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۵۶۱۴۹

ضیافت اندیشه اصحاب رسانه گلستان برگزار می‎شود

گرگان- رئیس بسیج رسانه استان گلستان از برگزاری ضیافت اندیشه اصحاب رسانه گلستان با موضوع «من از همه فمنیسم ترم» در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بسیج رسانه استان گلستان، علی‎محمد جعفری در گفتگو با خبرنگاران ضمن تسلیت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) بنیان‎گذار آزادی مدنی ملت بزرگ اسلام است که با قیام خود و فراخوان عمومی باعث شد دوران تاریکی‎ها، یاس و ناامیدی که رژیم پهلوی برای مردم ایران به وجود آورده بود، به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از روح امام(ره) جریان گرفت و بااراده ملت به پیروزی رسید، افزود: هنوز بعد از گذشته بیست‌وهشت سال از رحلت ملکوتی امام راحل دل‎های ملت ایران به هوای معمار کبیر انقلاب اسلامی می‎تپد.

جعفری افزود: بسیج رسانه استان گلستان در چنین روزی و با توجه به نقش بانوان در سربلندی ملت آزادی‎خواه ایران چه در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس کارگاه آشنایی با مبانی «فمنیست» را تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه همراه با ضیافت افطار برای اصحاب رسانه استان گلستان در نظر گرفته شده، تاکید کرد: با توجه به اینکه رسانه‎ها نقش‎بسزایی در تبیین افکار عمومی دارند و با توجه به نقش بانوان که 50 درصد جمعیت کشور را تشکیل می‎دهند و 50 درصد دیگر جامعه را تربیت می‎کنند این همایش در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان تاکید کرد: با توجه به نگرش اسلام به جایگاه رفیع مادر و نقشزن در تربیت فرزندانو حضور الگوهایی بزرگی از بانوان اسلام مانند حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت زینب(س) و حضر معصومه(س) عنوان این ضیافت اندیشه را« من از همه فمنیست‎ترم» نهادیم.

جعفری یادآور شد: این همایش روز سه شنبه 16 خرداد ماه ساعت17 و 30 دقیقه و در حسینیه کوثر مجتمع اقشار امام رضا(ع) واقعه در میدان شهید قندهاری و جنب بسیج رسانه با حضور اصحاب رسانه شهرستان گرگان و برخی از شهرستان‎های اطراف برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه این برنامه به همت بانوان بسیج رسانه کانون گرگان تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش اصحاب رسانه این کارگاه و ضیاف اندیشه برای عموم اصحاب رسانه آقا و خانم در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود