Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه نیر گفت: همه باید قدردان زحمات و تلاش های امام راحل(ره) در به ثمر رسیدن این انقلاب باشیم و درراستای تحقق اهداف و آرمان های ایشان تحت منویات مقام معظم رهبری گام برداریم به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،

امام جمعه نیردراین مراسم به تشریح ابعاد مختلف شخصیت بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران و افکارو اندیشه های ایشان پرداخت وگفت: اندیشه امام خمینی (ره) و سلوک ایشان در دوران تبعید و رهبری انقلاب، یک اندیشه زلال مبتنی بر ساده زیستی، عشق به اهل بیت(ع)، مقاومت در برابر ظلم و سلطه خارجی و طرفداری از مظلومان جهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام دهقانپورافزود:همه باید قدردان زحمات و تلاش های امام راحل(ره) در به ثمر رسیدن این انقلاب باشیم و درراستای تحقق اهداف و آرمان های ایشان تحت منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی با بیان اینکه نقش حضرت امام (ره) در هویت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است گفت: آشنایی نسل جوان امروز با عظمت این شخصیت بزرگ جهان اسلام ضروریست.

امام جمعه نیراشاره کرد: آیت الله خامنه ای به عنوان بهترین شاگرد و یاور حضرت امام خمینی (ره) با همان ایمان ، صلابت ، قاطعیت و محبوبیت امام راحل (ره) راه ایشان را در هدایت نظام جمهوری اسلامی ادامه می دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد