Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه گفت: در شهر ارومیه که عنوان پایتخت والیبال آسیا را یدک می‌کشد بانوان والیبالیست از امکان انجام تمرین تدر بسیاری از ایام سال محروم هستند.

به گزارش خبرنگار تسنیم از ارومیه، سما بهروزی فرد بازیکن 21 ساله تیم بانوان والیبال شهرداری ارومیه جزوه ستاره هایی است که به تازگی روزهای اوج گرفتن او در این رشته شروع شده تا بتواند خود را در رشته والیبال مطرح کند و به موفقیت‌های گوناگون دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالاً در نظر همگان به خاطر مطرح بودن والیبال ارومیه در آسیا، والیبال آقایان و بانوان ارومیه در شرایط خوبی است و با توجه به بودجه چندین میلیاردی که به این رشته در آذربایجان غربی تخصیص داده می‌شود، بی شک همه تصور می‌کنند وضع بانوان والیبالیست ارومیه همانند والیبال آقایان در شرایط خوبی است.

بهروزی فرد با آن که 21 سال سن دارد اما از حمایت مسئولان کاملاً نا امید و از دست مسئولان ورزشی این شهر دل پری دارد.

حمایت نکردن هیئت والیبالو مسئولان شهری ارومیه از والیبال بانوان و تبعیضی که بین والیبال آقایان و بانوان در شهر ارومیه وجود دارد، سبب شده تا در این سن خود را نسل سوخته والیبال بانوان ارومیه معرفی کند.

خبرنگار تسنیم در گفتگوی تفصیلی که با سما بهروزی فرد داشت حال و روز بانوان والیبالیست شهر ارومیه را جویا شده و ناگفته‌های تازه‌ای از این رشته ورزشی محبوب در شهر ارومیه را پیگیری کرده است که مشروح آن از نظر می‌گذرد.

تسنیم: در چه سالی متولد شدید؟

بهروزی فرد: در 11 دی سال 75 در ارومیه متولد شدم.

تسنیم: چند خواهر و برادر دارید؟

بهروزی فرد: تک فرزند هستم.

تسنیم: ازدواج کرده‌اید و مدرک تحصیلی شما چیست؟

بهروزی فرد: مجرد هستم و دانشجوی تربیت‌بدنی هستم.

تسنیم: از چه زمانی به فوتبال علاقه‌مند شدید و مشوق اصلی شما چه کسی بود؟

بهروزی فرد: از 15 سالگی به این رشته علاقه‌مند شدم و پدرم مشوق اصلی من بود و خود او نیز در محلات ارومیه والیبال بازی می‌کند و طبق رسم قدیم ارومیه به‌تنهایی در مقابل تیم 5 نفره بازی می‌کند که به همین خاطر به او لقب سجاد پاتک داده‌اند.

تسنیم: در کدام تیم‌ها بازی کرده‌اید؟

بهروزی فرد: فقط در شهرداری ارومیه بازی کرده‌ام.

تسنیم: خانواده شما با والیبال بازی کردنتان موافق بودند یا مخالف؟

بهروزی فرد: موافق بودند و همیشه مرا در این زمینه کمک کرده‌اند.

تسنیم: اولین و آخرین مبلغ قرارداد با تیم‌های باشگاهی چقدر بود؟

بهروزی فرد: اولین قراردادی که بستم با شهرداری ارومیه 3 میلیون تومان و آخرین قراردادم با این باشگاه 8 میلیون تومان بود.

تسنیم: چرا مبلغ قرارداد شما تفاوت چندانی نداشته است؟

بهروزی فرد: متاسفانه به والیبال بانوان در شهر ارومیه که شهر عشاق والیبال و پایتخت والیبال آسیا است توجه چندانی نمی‌شود و فقط به والیبال آقایان اهمیت می‌دهند و مبلغ قرارداد ما با آقایان زمین تا آسمان فاصله دارد.

تسنیم: از تیم‌های خارجی پیشنهاد داشتید؟

بهروزی فرد: والیبال ایران با دنیا فاصله زیادی دارد و اصلاً قابل‌مقایسه نیست بنابراین در این صورت نباید انتظار داشته باشیم که تیم‌های خارجی به ما پیشنهاد بازی بدهند.

تسنیم: چه زمانی به تیم ملی دعوت شدید؟

بهروزی فرد: سال 91 به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم اما به دلیل مصدومیت خط خوردم.

تسنیم: اوضاع تیم ملی چطور است؟

بهروزی فرد: اوضاع در تیم ملی خوب است و الان با توجه به این‌که استعدادیابی از سنین کوچک صورت می‌گیرد آینده خوبی در انتظار تیم ملی است.

تسنیم: مقدار پاداش‌های بانوان چقدر است؟

بهروزی فرد: بهترین پاداشم 50 هزار تومان بود.

تسنیم: با حجاب بازی کردن برایتان راحت است یا نه؟

بهروزی فرد: در ابتدا دین و اصول کشورم برایم مهم است و قطعاً از این شرایط راضی هستم.

تسنیم: بازیکن مورد علاقه شما؟

بهروزی فرد: کاستیلو لیبروی سابق تیم ملی بانوان برزیل.

تسنیم: پست شما در تیم شهرداری ارومیه چیست و قد شما به عنوان بازیکن والیبال چقدر است؟

بهروزی غرد: لیبروی تیم هستم قدم 171 سانتیمتر است.

تسنیم: در کارهای خانه کمک می‌کنید؟

بهروزی فرد: به دلیل تک فرزند بودن کمک می‌کنم.

تسنیم: آیا حرفی در دلتان مانده که می‌خواهید بگویید؟

بهروزی فرد: حرف دل که زیاد است و نمی‌توان در چند جمله تمام کرد، از تبعیضی که بین بازیکنان آقا و خانم در رشته والیبال وجود دارد، قراردادهای زیاد آقایان در مقابل قراردادهای حداکثر 10 میلیونی بانوان که اگر همه قراردادهای بانوان را جمع کنیم پول قرارداد یک بازیکن آقایان نمی‌شود.

باوجود تعداد زیاد سالن والیبالی که در پایتخت والیبال آسیا وجود دارد یک سالن به ما نمی دهند که تمرین کنیم و باید با بازیکنانی که در سطح خیلی پایین‌تر از ما قرار دارند تمرین کنیم که اصلاً برای ما خوب نیست و هیئت والیبال از ما حمایتی نمی‌کند گویی انگار بازیکنی به نام من و امثال من در شهر ارومیه بازی نمی‌کنند.

در تیم ملی هم همه چیز اختصاصی شده است و فقط بازیکنان تهران و اصفهان در آنجا بازی می‌کنند و از 6 بازیکن ثابت استفاده می‌کنند که بازهم هیئت والیبال ارومیه کاری در این مورد انجام نمی‌دهد.

گفت‌وگو از یوسف عباسی

انتهای پیام/

R41361/P1361/S6,48/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور خواهران سازمان بسیج دانش آموزی  آذربایجان غربی    گفت: با توجه به اهمیت نقش بانوان و دختران در تحکیم پایه­‌های نهاد مقدس خانواده و نهادینه نمودن ارزش های اخلاقی در جامعه و هجمه­‌های فراوان دشمنان علیه این قشر حساس بسیج دانش آموزی استان در نظر دارد ویژه برنامه هایی را با عنوان «گلبرگ آفرینش» برگزار خواهد کرد.

ملائکه اسلام پرست، با بیان اینکه برنامه های روز دختر همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت برگزار خواهد شد، افزود: این ویژه برنامه‌ها از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در سراسر استان اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه ای ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری با اجتماع ۳ هزار نفری دختران در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد که تبرک پرچم مرقد حضرت معصومه (س) از برنامه های جنبی این اجتماع خواهد بود.

  اسلام پرست بیان کرد: هویت بخشی به دختران و تبیین چگونگی نقش آفرینی آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، توجه به رسالت خطیر دختران در خانواده و تقویت پیوندهای درون خانوادگی و نقش دادن به دختران در مواجه با مقوله های مختلف اجتماعی چون عفاف و حجاب، ولایت فقیه، وفاق و همدلی امت اسلام در برابر جبهه کفر به عنوان عرصه های مختلف فردی و اجتماعی برای نقش­ آفرینی دختران از محورهای محتوایی برنامه ها است.

وی  راه اندازی پویش ( از و به )، ویژه برنامه حمایت و همدردی دختران دانش آموز از کودکان و زنان غزه، اکران سراسری فیلم اخت الرضا درمدارس، دهکده فرهنگی پرنیان و برگزاری اردوی یک‌روزه در بقاع متبرکه را از جمله برنامه های پیشنهادی در این ایام عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • قهرمانی دختران تنیسور در غرب آسیا
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم