Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@10:11:03 GMT

تبعیت از مقام معظم رهبری حرکت در خط امام خمینی(ره) است

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۵۶۸۷۵

تبعیت از مقام معظم رهبری حرکت در خط امام خمینی(ره) است

امام جمعه ملایر با بیان اینکه تبعیت از مقام معظم رهبری حرکت در خط امام خمینی(ره) است گفت: اگر می‌خواهیم امروز به صورت زنده همه افکار و آرمان‌های امام راحل را دریافت کنیم باید به بیانات و سخنرانی‌‌های اندیشمندانه مقام معظم رهبری توجه کنیم.

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر اظهار داشت: صحیفه نور و بیانات مقام معظم رهبری دو‌ منبع ارزشمند و جامع در راستای شناخت واقعی امام راحل(ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر بخواهیم به معنای واقعی کلمه از جایگاه امام راحل(ره) تجلیل کنیم باید افکار، اندیشه‌ها و آرمان‌های امام را به‌طور کامل و‌ جامع بشناسیم.

برقراری در ادامه با اشاره به اینکه بهترین منبع برای شناخت آرا، نظرات و اندیشه‌های امام خمینی(ره) وصیت نامه ایشان است، گفت: همچنین برای شناخت کامل امام‌خمینی(ره) باید در مکتب صحیفه نور شاگردی کنیم.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه مکتبی که امام‌خمینی(ره) پایه‌گذاری کرد شاخصه‌ها و آرمان‌هایی دارد، گفت:سیاست‌های داخلی و خارجی نظام و هر آنچه که ما برای شناخت کامل و‌ جامع انقلاب و امام خمینی(ره) نیاز داریم در وصیت نامه ایشان آورده شده است.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم امروز به صورت زنده همه افکار و آرمان‌های امام راحل را دریافت کنیم باید به بیانات و سخنرانی‌‌های اندیشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبریدر سالگرد امام راحل توجه کنیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه تلاش و پیگیری برای دستیابی به آرمان‌ها و اندیشه‌‌های امام راحل‌ تجلیل واقعی از شان و منزلت ایشان است، گفت: مقام معظم رهبری پیرو واقعی امام راحل است و هر فردی که می‌خواهد خط و راه امام خمینی (ره) را ادامه دهد باید از رهبری تبعیت کند و‌ در غیر این صورت در خط بنیانگذار انقلاب نیست.

برقراری با بیان اینکه اندیشه‌ای امام راحل رمز پایداری و استقرار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: احیاء منش و تفکر و ایده‌های امام خمینی(ره) و تبیین این اندیشه و آرمان‌‌ها برای نسل آینده انقلاب از ضروریات است.

وی با بیان اینکه آنچه که مقام معظم رهبریدر سالگرد امام راحل بیان می‌کند همان تفکرات انقلاب اسلامی و اندیشه‌ها ‌و آرمان‌‌‌‌های امام راحل است، گفت: نسل جدید انقلاب اهداف و انگیزه و شاخص‌های دوران انقلاب را درک نکرده‌اند و لازم است رزومه، افکار و شاخص‌های انقلاب و افکار امام به صورت کامل در وصیت نامه امام خمینی(ره) مطرح شده در اختیار جوانان و نسل امروز قرار گیرد تا دشمن نتواند آنها را منحرف کند.

برقراری مهمترین وظیفه دستگاه‌های فرهنگی جامعه را معرفی جامع و‌ کامل اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل به نسل جوان امروز دانست و افزود: متولیان فرهنگ در جامعه در مقابل نسل جوان مسئول هستند و باید یک رزومه کامل و‌ جامع از اهداف، افکار و آرمان‌های امام خمینی(ره) در اختیار نسل امروز قرار دهند.

امام جمعه ملایر با اشاره به تحول عظیم امام راحل در بدو انقلاب در افکار مردم اظهار داشت: اگر در شناخت و معرفی امام راحل به نسل امروز کوتاهی شود هم جفای در حق امام راحل است و هم جفای در حق نسل امروز است.

انتهای پیام/

R41405/P1361/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود

 رضا رضایی در مراسم غبارروبی گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود گفت: دیدار رهبر انقلاب با معلمان دریایی از شعف، انگیزه و امید را در فرهنگیان برای اتفاقات خوب آینده ایجاد کرد؛ مقام معظم رهبری عالمانه و با اشراف کامل مسائل و برنامه‌های آموزش و پرورش را در دیدار با معلمان تبیین کردند.

رضایی با بیان اینکه سند تحول بنیادین مبنای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمان است گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تهیه نقشه اجرایی سازی سند تحول بنیادین در سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش استان در این زمینه در سطح کشور پیشگام بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد:مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر نقش موثر فرهنگیان در کشور، رسالت خطیر معلمان و آموزش و پرورش را به جامعه فرهنگی، مردم و مسئولان یاد آوری کرد و شور نشاط و پویایی را به آموزش و پرورش تزریق کرد.

رضا رضایی افزود: یک نکته قابل تامل این است که بیانات حضرت آقا تکلیفی را برای همه روشن می‌کند که هر کس باید نسبت به شکل‌گیری هویت نسلی آینده کشور نقش خود را هم خوب ایفا کند.

وی گفت: با توجه فرمایشات حضرت آقا، شکل‌گیری هویت نسلی آینده محوری‌ترین دستگاه آموزش و پرورش است و همه باید کمک کنند تا مجموعه دستگاه در حمایت وظیفه خود را به خوبی ایفا کند.

رضایی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به اقدامات معاونت پرورشی هم تاکید داشتند، و معاونت پرورشی استان هم باید جدی نسبت به موضوع دانش آموز با نگاه راهبردی بر اساس ویژگی بومی و منطقه‌ای وارد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود