Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@08:24:15 GMT

ميزهاي زيبا و کارآمد در دکوراسيون منزل

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۵۷۹۵۶

خبرگزاري آريا - مجله منزل - سپيده نعمت‌زاده: از آنجا که ميز يکي از کاربردي‌ترين و متنوع‌ترين انواع مبلمان محسوب مي‌گردد در اين مطلب سري به بخش ميزها زديم و با توجه به تنوع چشم‌گير اين محصول به معرفي برخي از انواع آن مي‌پردازيم. شايد در گذشته وقتي واژه ميز استفاده مي‌شد به ياد ميزهاي تحرير يا جلو مبلي‌هاي ساده مي‌افتاديم، اما با گذشت زمان، پيشرفت تکنولوژي طراحي و تنوع اين حوزه از مبلمان نيز دستخوش تغييرات زيادي شد، به‌طوري‌که امروزه تنوع ميزها با طراحي‌ها و جنس‌هاي مختلف به‌وضوح قابل‌لمس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!








1- ميز پذيرايي ( ترولي)

ترولي جزء دسته ميزهايي است که در کنار کاربردي بودن، ظاهري دکوراتيو و لوکس داشته و مي‌تواند بر جلوه فضاي پذيرايي شما تاثير بسزايي داشته باشد.



حدود قيمت: 490.000 تومانجنس: MDF، صفحه اصلي CNC معرق و دستگيره برنزيطول: 72 سانتي‌مترعرض: 45 سانتي‌مترارتفاع: 72 سانتي‌مترتوضيحات: چرخ جلو قفل‌دار

2- ميز جلو مبلي

يکي از کاربردي‌ترين انواع ميز حال حاضر مدل‌هاي جلو مبلي هستند که تنوع بسيار زيادي نيز در بازار دارند. ميزهاي مدرني که با حفظ کيفيت و طراحي روز، مناسب استفاده در محيط‌هاي مختلف به لحاظ ابعادي هستند از اقبال ويژه‌اي برخوردارند.



جنس: MDFتراکم بالاي درجه يکطول: 119 سانتي‌مترعرض: 58 سانتي‌مترارتفاع: 37 سانتي‌مترتوضيحات: رنگ‌ها سفيد و مشکي هايگلاس

3- ميز تاشو

يکي از مشکلاتي که اين روزها بيشتر افراد با آن مواجه هستند کمبود فضا و تنوع محصولات موجود در بازار است. يکي از راه‌حل‌هاي اين مشکل استفاده از وسايل کم‌جا و تاشو است.



حدود قيمت: 892.000 تومانجنس: چوب نراد روسيقطر: 90 سانتي‌مترارتفاع: 73 سانتي‌مترتوضيحات: امکان تا شدن از دو طرف، داراي سه کشو، جنس مقاوم در برابر رطوبت

4- ميز تلويزيون

يکي از انواع قديمي ميزها ميز تلويزيون است که در سال‌هاي اخير با تغييرات ظاهري تلويزيون‌ها دستخوش تغييرات زيادي شده است. اخيرا ميزهاي تلويزيون با انواع رنگ و طرح‌هاي مدرن، سمت ‌و سوي بازار و سليقه مخاطب را تغيير داده است.



حدود قيمت: 850.000 تومانجنس: چوب و روکش چوب ملچ
5- ميز بيليارد

ميز بيليارد با توجه به کاربردي که دارد از آن دسته ميزهايي است که مناسب فضاهاي خاص يا خانه‌هاي بزرگ و ويلايي است. مدل ميزي که براي معرفي در اين مطلب در نظر گرفته شده نسبت به نمونه‌هاي موجود در بازار کمتر ديده ‌شده است: ميز بيليارد طرح ماشين



جنس: چوب جنگلي با دوام بالا، کف سنگ اسلب بر ابعاد: اين ميز در سه سايز 7، 8 و9 فوت توليد مي‌شود.توضيحات: رنگ ماهوت به انتخاب مشتري و ميز نيز قابل‌تبديل به ميز ناهارخوري است.6- ميز غذاخوري

از انواع پرکاربرد ميزها، ميز غذاخوري است که با تنوع زيادي در بازار موجود است، اما در اين مطلب به معرفي نمونه‌اي متفاوت با حس و حال هنري و نوستالژيک خواهيم پرداخت: طرح پايه گلداني با رنگ‌آميزي خاص



حدود قيمت: 3.300.000 تومانجنس: چوب ضخيم رنگ‌آميزي شدهتوضيحات: امکان سفارشي‌سازي در اين محصول فراهم است.7- ميز منحني

شايد زماني مبلمان با طرح‌هاي خميده و قوس‌دار رويايي محسوب مي‌شد، اما در حال حاضر انواعي از ورق‌هاي چوبي در بازار وجود دارند که قابل‌انعطاف بوده و محصولات متفاوتي از راه‌پله و نرده تا انواع ميز با پيچ‌ و تاب‌هاي دل‌فريب را شامل مي شود.



جنس: ورق‌هاي چوبي قابل‌انعطاف ( کاملا طبيعي)8. ميز با چوب طبيعي

استفاده از چوب با ظاهر طبيعي در ساخت ميز يکي ديگر از جذابيت‌هاي بخش مبلمان در سال‌هاي اخير محسوب مي‌گردد. چوب‌هاي طبيعي با ظاهر متفاوت و منحصربه‌فردشان انرژي طبيعت را به روح خانه‌ شما وارد مي‌کنند.



حدود قيمت: 970.000 تومانجنس ميز: چوب طبيعي توسکاجنس پايه: فلزي، وارد شده از ترکيه9- ميزهاي پازلي يا چندتکه

با توجه به فضاي محدود خانه‌هاي امروزي يکي از راه‌حل‌هاي مناسب براي استفاده کاربردي‌تر از فضا ميزهاي پازلي هستند که زماني که در کنار هم قرار مي‌گيرند کارکرد خاصي داشته و به‌صورت جداگانه نيز مي‌توانند بسيار کارآمد و مفيد باشند.







10- ميز فلزي

فلز يکي از عناصر مهم در سبک مدرن به حساب مي‌آيد که درگذشته به‌عنوان مبلمان کمتر مورد استفاده قرار مي‌گرفت. در سال‌هاي اخير برندهاي جوان و جذابي وارد بازار شده‌اند که با طرح‌هاي مدرن و متفاوتي از جنس فلز حس متفاوت و مدرني را به همراه دارند.



حدود قيمت: 1.400.000 تومانجنس: ورق آهنابعاد: 400×700× 1095 ميلي‌متر


براي تهيه مجله منزل مي توانيد به صورت حضوري از کيوسک هاي روزنامه فروشي سراسر کشور و براي خريد نسخه الکترونيک از وب سايت taaghche.ir اقدام نمائيد.

ضمنا براي اشتراک نسخه چاپي مجله منزل روي تصوير زير کليک کنيد:






منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران

کیا یکی دیگر از کمپانی‌های خودروسازی است که یک محصول تمام برقی پیشرفته را امسال به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز، بازار عرضه خودرو‌های برقی حسابی در این روز‌ها رونق گرفته است و بسیاری از خودروسازان در حال معرفی و رونمایی از جدیدترین محصولات خود هستند؛ گروه هیوندای هم از قافله خودروسازان عقب نیفتاده و در مورد خودرو‌های برقی مدت هاست که اقدامات بسیاری انجام داده است.

به نظر می‌رسد کمپانی کیا آماده است تا عملکرد تمام برقی مقرون به صرفه‌ای را در جدیدترین محصول خود رهبری کند؛ طبق اعلام مدیرعامل این شرکت خودروسازی، در سال ۲۰۲۴، یک خودرو EV۹ GT جدید به مدل EV۶ GT با عملکرد بالا در خط تولید ملحق خواهد شد.

کیا وعده داده است که EV۹ GT در ژانویه ۲۰۲۵ معرفی شود و رئیس و مدیر عامل کیا درباره جزئیات و مشخصات این محصول به تازگی گفته است: «EV۹ GT شتاب سریع و عملکرد رانندگی پایدار را ارائه خواهد کرد، GT خروجی قدرتمندی خواهد داشت که می‌تواند شاسی بلند تمام الکتریکی را تنها در چهار ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برساند. EV۹ GT دارای دو موتور با خروجی بالاست که روی یک سیستم تعلیق تقویت‌شده نصب شده‌اند.»

EV۹ از بسته باتری معماری ۸۰۰ ولتی گروه هیوندای استفاده می‌کند و می‌تواند از شارژر‌های سریع DC ۳۵۰ کیلوواتی برای شارژ از ۱۰ درصد (حدود ۲۰ تا ۳۰ مایل) به ۸۰ درصد (حدود ۲۱۵ تا ۲۲۰ مایل) در عرض ۲۴ دقیقه استفاده کند.

همچنین ممکن است این تنها تریم GT در خط تولید تمام الکتریکی کیا نباشد. این شرکت قصد دارد به عرضه انواع تریم GT از مدل‌های EV خود ادامه دهد. همچنین وعده می‌دهد تا با به روز رسانی‌ها و قابلیت‌های OTA بیشتر، راحتی و عملکرد را به حداکثر برساند. همچنین پیشرفت‌های دیگری در فناوری‌های مختلف آن با ذکر معماری نسل بعدی خودرو، رایانه‌های مرکزی با کارایی بالا، نرم‌افزار یکپارچه کنترل‌کننده و موارد دیگر از جمله کمک هوش مصنوعی برای بهره‌وری سوخت در مدل‌های مجهز به ICE انجام خواهد شد.

طبق اطلاعات رسیده این محصول کیا قرار است با قیمتی حدود ۶۶,۸۹۵ یورو به فروش گذاشته شود، رقمی که با نرخ امروز یورو در بازار ارز تهران، حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان باید برای خرید آن هزینه کرد. این در حالیست که مدل‌های قدیمی سراتو و اپتیما؛ پرطرفدارترین محصولات کیا در بین ایرانیان این روز‌ها با قیمتی حدود ۴ تا ۵ میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند و در صورت واردات این خودرو به کشور باید منتظر فروش آن با قیمتی نجومی باشد.

دیگر خبرها

  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل