Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:10:51 GMT

روزنامه ال پریودیکو: قطر زیر سئوال است

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۵۸۲۳۰

روزنامه ال پریودیکو: قطر زیر سئوال است

به گزارش ایرنا، ال پریودیکو روز سه شنبه ادامه داد: خبرها گاهی‌ اوقات توان گردهم آمدن را دارند و همچنین گاهی اوقات، هنگامی که این گردهمایی صورت می‌گیرد به یک بمب درآستانه انفجار تبدیل می‌شوند.
این رسانه اشاره کرد که قطع رابطه غیرمنتظره کشورهای حوزه خلیج فارس با یک امارت دیگر که مدت‌ها است، مورد سوءظن قرار دارد، یکی‌ از آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این روزنامه افزود: اگرچه بقیه کشورها از جمله عربستان سعودی یک الگو و مدل دولت دمکراتیک نیستند، اما این واقعیت است که قطر کشوری است که در سال‌های اخیر همه رفتار مشکوک را در مورد همدستی خود با سازمان‌هایی نظیر اخوان المسلمین، داعش یا القاعده را برای خود متمرکز کرده است.
این نشریه تصریح کرد: اکنون به دلیل مسائل پیچیده و دشوار ژئوپولیتیکی، تصمیمی اتخاذ شده که آرامش نسبی‌ منطقه که حساسیت خاصی‌ دارد را به لرزه در می‌‌آورد.
ال پریودیکو نوشت: از یاد نبریم که در قطر، پایگاه های آمریکایی مستقر هستند، مقر شبکه الجزیره در آنجا واقع است و اینکه میزبان جام جهانی‌ فوتبال سال 2022 است. به عبارت دیگر، یک مجموعه‌ ای از منافع و روابط، اکنون با بحران دیپلماتیک ناشی‌ از اعلام آنهایی که تاکنون دوست بودند، به طور رسمی‌ زیر سئوال می‌رود.
عربستان، بحرین، امارات و مصر دیروز با ادعای اینکه قطر از افراط گرایی و ترویسم حمایت کرده و در امور داخلی دیگر کشورها دخالت می کند، کلیه روابط دیپلماتیک خود را با این کشور قطر کردند.
اروپام *5*491**1590

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه

تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها