Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@02:19:32 GMT

شهادت تصویربردار پرس تی وی در انفجار کابل +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۵۹۴۷۱

شهادت تصویربردار پرس تی وی در انفجار کابل +عکس

در پی شهادت تصویربردار شبکه خبری پرس تی وی در انفجار چهارشنبه گذشته در کابل، معاونت برون مرزی صدا و سیما بیانیه ای صادر و بر ادامه راه روشنگری و اطلاع رسانی تاکید کرد.

جام جم آنلاین: در پی شهادت تصویربردار شبکه خبری پرس تی وی در انفجار چهارشنبه گذشته در کابل، معاونت برون مرزی صدا و سیما بیانیه ای صادر و بر ادامه راه روشنگری و اطلاع رسانی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
بار دیگر یکی از اعضای خانواده بزرگ رسانه ملی در راه اعتلای رسالت خطیر رسانه ای جام گوارای شهادت نوشید. شهید حبیب الله حسین زاده تصویر بردار شبکه پرس تی وی در کابل نیز از تبار آنانی شد که می کوشند و می سوزند تا صداهای بی صدا و حقایق و واقعیات پیرامون پنهان نماند، تا به عهدی که با مردم و رسالت خویش در راه روشنگری بسته اند وفادار بمانند.

معاونت برون مرزی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی انفجار تروریستی کابل را که منجر‌ به شهادت مظلومانه ده ها تن از مردم‌ بی گناه افغانستان از جمله تصویربردار وظیفه شناس شبکه پرس تی وی در کابل شد، به شدت محکوم و شهادت این همکار جوان و خدوم را به جامعه بزرگ خبری کشور و خانواده محترم ایشان تعزیت و تسلیت عرض می کند.

دشمنان نور و روشنایی که روشنگری متعهدانه را بر نمی تابند و بدخواهانی که دستان پلیدشان به خون پاک این عزیز و سایر بیگناهان آغشته است بدانند راهی که قلم و بیان در بازگو نمودن حقیقت می پیماید جاودانه تاریخ خواهد ماند.

روابط عمومی معاونت برون‌مرزی رسانه ملی

تصویر بردار افغانستانی شبکه پرس تی وی چهارشنبه گذشته بر اثر حمله انتحاری در شهر کابل به شهادت رسید.

حبیب حسین زاده روز چهارشنبه درحالی که از خانه عازم دفتر کارش شده بود، هنگام حمله انتحاری در منطقه وزیر اکبرخان از محل عبور کرد و جانش را از دست داد.

حسین زاده در کنار فعالیت رسانه ای به تحصیلات عالی خود نیز ادامه داده بود و در رشته روابط بین الملل سال چهارم دانشگاه را سپری می کرد.

این دومین تصویر بردار پرس تی وی است که بر اثر حملات و خشونت ها در افغانستان به شهادت می رسد. سید فرهاد تقدسی نیز سال 1390 در این مسیر جان خود را از دست داد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید

رهبر حزب اسرائیل بیتنو به سیاستمداران صهیونیست پیشنهاد کرد، در این روزها له یا علیه مذاکرات مربوط به توافق آزادی اسرا سکوت اختیار کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، اویگدور لیبرمن عضو کنست و رهبر حزب اسرائیل بیتنو در پیامی که امروز یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و رسانه‌های عبری زبان آن را باز نشر دادند، از تمامی سیاستمداران اسرائیلی خواست از اظهار نظر له و علیه توافق آزادی اسرا موجود نزد حماس در غزه اجتناب کنند.

او در پیام خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نوشته است: به تمام سیاستمداران پیشنهاد می‌کنم که شرایط فعلی را درک کنند و صبوری پیشه کرده و سکوت اختیار کنند، اظهار نظر و شوهای کلامی کمکی به کسی نخواهد کرد.... همانطور که بارها گفتم ما در رسانه‌های گروهی مذاکره نمی‌کنیم.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون