Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان امور مالیاتی در راستای افزایش شفافیت در معاملات، فهرست اسامی شرکتهای فاقد اعتبار در سامانه مالیات بر ارزش افزوده را اعلام کرد.

به گزارش تسنیم؛ فهرست اسامی شرکتهای حقیقی و حقوقی، ثبت نام شده فاقد اعتبار در سامانهمعاونت ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی اعلام شد.

بر این اساس هر یک از فعالان اقتصادی، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با ورود به این سامانه، از میزان اعتبار طرف‌های تجاری خود مطلع شده و با اطمینان خاطر نسبت به انجام معاملات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فعالان اقتصادی معتقدند، راه اندازی این سامانه و اعلام فهرست شرکت های فاقد اعتبار گامی در راستای افزایش شفافیت و صحت سنجی انجام معاملات از سوی فعالان اقتصادی است که به صورت یک امکان مطلوب در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اسامی مودیان ثبت نام شده فاقد اعتبار به دلیل صورتحساب واقعی در آدرس https://www.evat.ir/frmblacklisttaxpayer.aspx قابل مشاهده است.


منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۵۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

سخنگوی وزارت خارجه ایران تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده «آمیا» را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان