Web Analytics Made Easy - Statcounter



نسخه بعدی ابزارهای یادگیری ماشینی متن باز مایکروسافت، به تازگی در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و به آنها کمک می‌کند که سیستم‌های هوشمند جدیدی را خلق نمایند.
جعبه ابزار شناختی مایکروسافت یا سی.ان.تی.کی، مجموعه‌ای از ابزارها را به توسعه دهندگان ارائه می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا بدون نیاز به داشتن دانش در سطح دکترا، سیستم‌هایی مبتنی بر یادگیری عمیق بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، این بازنگری که در جعبه ابزار مورد بحث صورت گرفته است، چند قابلیت جدید از جمله پشتیبانی از بتا را براساس کراس که یک پایتون ای.پی.آی سطح بالا برای برنامه‌نویسی سریع شبکه‌های عصبی است، فراهم می‌آورد.
تنسورفلو و تیانو، دو چهارچوب یادگیری ماشینی دیگر هستند که در حال حاضر از کراس پشتیبانی می‌کنند و این به‌روزسانی، بدین معنی است که دانشمندان داده از این پس می‌توانند به راحتی کدها و برنامه‌های خود را بین این سه چارچوب بیان‌شده، رد و بدل کنند.

همچنین این جعبه ابزار شامل پشتیبانی برای مدل‌های فشرده‌سازی به منظور اجرا روی دستگاه‌ها با توان کمتر است و گسترش دادن یادگیری ماشینی به دستگاه‌های پیشرو را برای شرکت‌ها آسان‌تر می‌کند.

از دیگر سو، به‌روزرسانی‌هایی که به تازگی به بتای ورژن 2 اضافه شد، شامل قابلیت‌های کلیدی از جمله پشتیبانی از پایتون است. یکی از مزایای مهم و اساسی ابزارهای مایکروسافت، ارائه اصل و تاریخچه هر یک از این ابزارهاست.
این شرکت از جعبه ابزار شناختی خود برای خلق و ساختن برنامه‌هایی هوشمندی استفاده می‌کند که زیربنای مواردی چون جستجوی ویدئویی بینگ هستند.


در همین خصوص، زدانگ هوانگ، یکی از مدیران فنی مایکروسافت در مصاحبه‌ای اظهار داشت: «جعبه ابزار ما برخلاف سایر جعبه ابزارها، بدین منظور طراحی و ساخته شده است که به شکلی قابل اطمینان با حجم عظیم داده کار کند و اکثر بار کاری هوش مصنوعی مایکروسافت از کورتانا گرفته تا بینگ و ایموشن ای.آی.پی در سرویس‌های شناختی، با استفاده از جعبه ابزار شناختی ما ساخته شده‌اند.»

گفتنی است شرکت گوگل نیز تنسورفلو را دارد که محبوب‌ترین چارچوب یادگیری ماشینی متن‌باز در گیت‌هاب می‌باشد.
سرویس‌های وب آمازون نیز از آپاچی ام.ایکس.نت استفاده می‌کند و سرانجام فیس‌بوک چارچوب کافه2 را به خدمت گرفته است.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد

فنلاند در راستای طرح دیجیتالی کردن خدمات، نخستین کتابخانه الکترونیک جهان را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کتابخانه ملی فنلاند خدمات کتابخانه الکترونیکی خود را راه‌اندازی کرده است که به عنوان یک پلتفرم پیشگام در جهان معرفی شده است. در حال حاضر، این شبکه برای ۸۵ درصد از ساکنان فنلاند در دسترس خواهد بود. این کتابخانه الکترونیکی به عنوان یک برنامه قابل دانلود برای گوشی‌ها و تبلت‌ها در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و مجلات دیجیتال را امانت بگیرند. این کشور، رویکرد دیجیتال را برای در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر خدمات مرتبط با کتاب انجام داده است تا هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهد.

به جای کارت کتابخانه، هنگام اولین ثبت‌نام برای سرویس از احراز هویت پیشرفته استفاده می شود. هر کسی که شهرداری محل سکونتش به این سرویس ملحق شده است، می‌تواند از کتابخانه الکترونیکی استفاده کند. هزینه این خدمات به ازای هر ساکن برای شهرداری ها ۰.۷ یورو است.

بر اساس گزارش ها، سرویس مشابه و در عین حال متفاوتی در دانمارک نیز توسعه یافته است و این ایده در سایر کشورهای شمال اروپا نیز در حال اجراست.

به عنوان یک سرویس جدید، مدیران پروژه هنوز نمی‌دانند که چگونه این رویکرد در آینده توسعه خواهد یافت. فقط زمان نشان می‌دهد که کدام اقلام بیشتر برای استقراض درخواست می‌شوند. کاربران برنامه همچنین می‌توانند بازخورد خود را در مورد این سرویس ارسال کنند و به پیشرفت بعدی آن کمک کنند.

به نظر می‌رسد که کتابخانه الکترونیکی نیز از بعضی مشکلات ذاتی کتابخانه های قدیمی رنج می‌برد، به‌ویژه این واقعیت که کاربران احتمالاً باید مدتی منتظر بمانند تا مطالب جدید منتشر شده برای امانت در دسترس قرار گیرند.

اما نکته مهم این است که مطالب خواندنی به زبان های فنلاندی، سوئدی و انگلیسی در دسترس خواهد بود.

کد خبر 749601

دیگر خبرها

  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • نحوه ساخت یک جعبه ابزار کاربردی با لوله پلیکا به روشی ساده (فیلم)
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند