Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-02@03:30:11 GMT

قرآن ویژه نوجوانان رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۵۶۰۲۲۹

قرآن ویژه نوجوانان رونمایی می شود


بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن برای تشویق نوجوانان اقدام به رونمایی قرآن ویژه این رده سنی با خط استادان به نام کرده است.

به گزارش بی‌باک، تعمیقو فهم قرآن کریم در سلوک و منش افراد و آحاد مختلف جامعه می تواند بازتابی تاثیرگذار در اخلاقیات آن جامعه داشته باشد. در این راستا بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با تدارک برنامه های متعدد هر روز از ساعت ١٧ الی ٢٤ میزبان علاقه مندان به موضوعات قرآنی و عترت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار "قرآن، اخلاق، زندگی" با پشتوانه ربع قرن تلاش و تجربه خادمان، فعالان، مدیران و مسئولان قرآنی کشور، در بخش ناشران در صدد رونمایی از قرآن ویژه نوجوانان برخواهد آمد.

با توجه به آنکه هم‌اکنون بیشتر قرآن‌هایی که در کشور چاپ و عرضه می‌شود با خط عثمان‌طه است که و خواندن آن برای برخی افراد به ویژه نوجوانان سخت است؛ اهمیت سهولت خواندن قرآن کریم مسئولان را برآن داشت تا قرآنی با خط پیشکسوتان خوشنویسی ایران منتشر کنند.

در این راستا شامگاه ٢٠ خردادماه از کتاب قرآن نفیس با خط خطاط و خوشنویس پیشکسوت، توتونچی رونمایی می شود. این کتاب نفیس، توسط استاد یحیی یثربی ترجمه شده است و از جمله منحصربه فردترین قرآن هایی است که در این نمایشگاه رونمایی می شود.

انتشارات بیان هدایت با انتشار این قرآن برای نوجوانان در صدد تشویق این رده سنی برای انس با قرآن برآمده است. جامعه ای قرآنی و عمل کننده به دستورات الهی بر اساس درک و دریافت درستی از فهم عمومی قرآن است. قرآن نوجوانان با همکاری انتشارات سازمان دارالقران رونمایی می شود.

کتاب «سبک زندگی قرآنی»و کتابی که در بردارنده پژوهشی در خصوص سواد قرآنی مردم تهران است نیز از دیگر محصولاتی هستند که طی برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رونمایی می شود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل نمایند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۶۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مدیریت دارالقرآن طوبی بوشهر از سه سال پیش به خانم عزت عالی‌حسینی واگذار شد تا کلاس‌های آموزش مفاهیم، روخوانی، روان‌خوانی حفظ و تدبر برای علاقمندان برگزار شود.

خانم عالی حسینی با سابقه ۲۷ ساله تدریس، افتخار خود را خادمی قرآن می‌داند.

این بانوی ۵۳ ساله با آمدنش به دارالقرآن طوبی، فضای آموزش را به گونه‌ای بازسازی کرد تا کودکان با اشتیاق بیشتری در کلاس‌ها شرکت کنند.

او برای کودکان ۵ ساله طرح رویش قرآنی را اجرا کرد که با نماز، اذان، اخلاق، تربیت اسلامی و روان‌خوانی قرآن آشنا شوند و به گفته خودش وقتی به مدرسه می‌روند چند قاری و حافظ قرآنی داشته باشیم.

در دارالقرآن طوبی مادران هم در کنار فرزندان‌شان قرآن می‌خوانند و برخی از آنها حافظ چند جزء هستند.

۳۰ بانوی کم‌سواد هم در کلاس‌های آموزش قرآن شرکت کردند و به تنهایی می‌توانند قرآن را ختم کنند.

خانم عالی حسینی در حوزه‌های داستان نویسی، عکاسی و مقاله نویسی با موضوع حجاب و عفاف ۳۰۰ رتبه کشوری و استانی دارد.

به اعتقاد وی فرقی نمی‌کند در چه موسسه قرآنی و در کجا فعالیت می‌کند، مهم این است که دانش‌آموزانی حافظ و قاری قرآن و مانوس با آیات الهی تربیت شوند.

سالانه حدود ۵۰۰ کودک در دارالقرآن طوبی بوشهر قرآن و مفاهیم آن را فرا می‌گیرند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود